Gå til innhold

Folk som oppdaterer Facebookstatus hele tiden!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er det bare jeg som blir lei av folk som oppdaterer Facebookstatusen sin hele tiden?

F.eks. under spellemannsprisen igår, så var det en som kommenterte for hver artist som vant og sa gratulerer eller han skrev at det ikke var fortjent osv. Hadde en ny status for nesten hver artist som vant.

Vet man kan blokke venner eller skjule statuser fra enkelte.

Men er det noen som vet om det finnes en sånn "liker" side på facebook om "Vi som er lei av folk som oppdaterer facebookstatusen, hele tiden" eller noe i den duren?

Sånn at noen kanskje tar et lite hint.

Vil bare ikke vite at de slapper av i sofaen, hver dag eller at ungene skriker, hver dag. For deres eget beste, burde de tenke seg om!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Visste dere at det finnes egne klubber på nettet der folk samles for å tolke smser, brev, samtaler, intimt samliv med samboer, OG lærer å lage interessante facebook statuser så folk legger merke til det og de blir mer populær? Syk ja, men send dine facevenner dit.

ps, adressen er smsboka.no :eeeh: :eeeh: :eeeh: :eeeh:

Skrevet

Oj, nå må du være forsiktig. Kvinnemafien kommer til å verbalt halhugge deg med noe ca. slikt: "DU KAN JO BARE SKJULE DA, DU ER SÅ DUM, DU TRENGER JO IKKE SE PÅ ALLE!!!!"

Det var bare en advarsel, så du vet hva som kommer. Jeg er som deg, irriterer meg grønn :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oj, nå må du være forsiktig. Kvinnemafien kommer til å verbalt halhugge deg med noe ca. slikt: "DU KAN JO BARE SKJULE DA, DU ER SÅ DUM, DU TRENGER JO IKKE SE PÅ ALLE!!!!"

Det var bare en advarsel, så du vet hva som kommer. Jeg er som deg, irriterer meg grønn :)

Har tenkt på det ;)

Men de som er verst, er ei voksen dame i 40-50 årene og mannen hennes! Og en annen dame på samme alder, som legger ut musikkvideoer hele tiden! og en mann som lever av å være artist selv, men som må skrive hele tiden.

Så det er heldigvis ikke venner på min egen alder og folk jeg omgås med ofte, som er verst. Men sånne folk man er venn med på facebook fordi de er fra samme bygda eller uti slekta en plass :P

Skrevet

tror d er DU som sitter for mye foran pc'en jeg..

Skrevet

DU KAN JO BARE SKJULE DA, DU ER SÅ DUM, DU TRENGER JO IKKE SE PÅ ALLE!!!!

=P

Jeg skifter status ofte enkelte dager, andre dager skifter jeg ikke i det hele tatt. Men så sitter jeg ikke akkurat og skriver om hva jeg hadde til middag, for så å skrive hvilken film vi skal se, for deretter å skifte til at vi faktisk ser filmen, før jeg følger opp med hva jeg syns om den, o.s.v.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Sitter og skriver innlegg på KG"

"Nå har jeg skrevet et innlegg på KG om facebook-status-oppdateringer"

"Sitter og blar gjennom innlegg på KG"

"Leser et svar jeg fikk på innlegget mitt på KG om facebook-status-oppdateringer"

"Sitter og skriver innlegg på KG"

...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kan skjule. Men poenget var jo at de som selv sliter med å skrive alt for mange oppdateringer, skulle innse det selv!

Noen skjønner bare ikke at det er for mye liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Det som irriterer meg mest for tiden, er alle de som kommer med slike VM-utrop på facebook: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! GRATULERER, GUUUUUUUUUUUUUUUUUULL TIL NORGE IGJEN!!!! HURRAAAAAAAAAAA!!! :angry:

Når jeg scroller nedover veggen min, ser jeg det sørgelige faktum at 99% av mine venner skriver slike ting. Gidder nesten ikke å logge meg på nå for tiden, pga dette. :kjefte:

Men heldigvis avsluttes VM i dag, og hverdagen kan atter igjen vende tilbake til det normale. Puh!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som irriterer meg mest for tiden, er alle de som kommer med slike VM-utrop på facebook: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! GRATULERER, GUUUUUUUUUUUUUUUUUULL TIL NORGE IGJEN!!!! HURRAAAAAAAAAAA!!! :angry:

Når jeg scroller nedover veggen min, ser jeg det sørgelige faktum at 99% av mine venner skriver slike ting. Gidder nesten ikke å logge meg på nå for tiden, pga dette. :kjefte:

Men heldigvis avsluttes VM i dag, og hverdagen kan atter igjen vende tilbake til det normale. Puh!

TS her. akkurat samme problemet her! Artig at de vinner, men når 99 prosent skal skrive GULL, så blir det litt i meste laget. Heller ikke vært så mye pålogget pga dette.

Skrevet

Slett alle sammen så er du kvitt problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...