Felicia Femina Skrevet 28. oktober 2003 #1 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg kom over en link jeg gjerne vil dele med dere: ToxiPet - Dette kan være skadelig for ditt kjæledyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 29. oktober 2003 #2 Del Skrevet 29. oktober 2003 Kjekk link, takk for at du la den ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess@ Skrevet 29. oktober 2003 #3 Del Skrevet 29. oktober 2003 Kjekt å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 30. oktober 2003 #4 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei Tessa! Må bare nevne at du heter det samme som kaninen min! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 30. oktober 2003 #5 Del Skrevet 30. oktober 2003 Takk for linken :D Veldig greit å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 30. oktober 2003 #6 Del Skrevet 30. oktober 2003 Veel, måkke de som har chinchillaer slutte å gi de rosiner da.. viktig for fordøyelse, og de blir IKKE sjuke av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 31. oktober 2003 #7 Del Skrevet 31. oktober 2003 Tunfisk!!! Giftig!!??? Pusene mine får jo tunfisk et par ganger i uken. De er jo såååå glad i det. Må jeg kutte det ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 31. oktober 2003 #8 Del Skrevet 31. oktober 2003 Tror ikke tunfisk er farlig for katter, men kanskje for andre dyr, det står jo ikke hvilke ting som er giftige for hvilke dyr. Man får jo kjøpt kattemat med tunfisk i, så da regner jeg med deter safe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 31. oktober 2003 #9 Del Skrevet 31. oktober 2003 Tunfisk er ikke bra for katter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Femina Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 31. oktober 2003 Trykk på tunfisk i Toxi-petlisten. Da får du opp en ny side som forklarer litt nærmere, samt gir henvisning til linken Jordbær la ut her. Det er overdreven og ensidig fôring med tunfisk som er uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå