Baby Skrevet 28. oktober 2003 #1 Del Skrevet 28. oktober 2003 Når jeg tar bikinilinja, (har prøvd med både høvel, krem og epilator), blir det også sånne røde nupper, virker nesten som de blir litt betente. Syns faktisk det er ganske sårt de første dagen, i allefall ubehagelig. Smører på med AloeVera, men syns ikke det hjelper noe. Andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 29. oktober 2003 #2 Del Skrevet 29. oktober 2003 Tror ikke jeg har et bra tips, nei. Men har du nettopp begynnt med dette? Jeg tar både bikinilinjen og .. ja, resten av bikinien :oops: med høvel. De første ukene fikk jeg røde "nupper". Etter en tid blir huden vant til behandlingen, så nå er jeg glatt og fin og nuppeløs. Bruker bare gillette barberskum, og en lotion etterpå. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IrMi Skrevet 29. oktober 2003 #3 Del Skrevet 29. oktober 2003 Synd at du har dårlig erfaring med Aloe Vera. Jeg har i "alle" år brukt talkum etter barbering på bikinilinjen - med varierende hell... Leste i et ukeblad om en som anbefalte Aloe Vera gel både til bikinilinjen og etter napping av øyenbryn. Jeg kjøper Aloe Vera gel 99% på apoteket, og det funker helt fantastisk på meg (og på de som jeg har gitt rådet videre til)! Skader i hvertfall ikke å prøve! Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå