Gå til innhold

Når jenter tar initiativ på nett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder nettdating, blir det sett på som rart om jenta sender den første mailen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare dersom hun tilbyr seksuelle tjenester...

Skrevet

Nei, det er utelukkende positivt og absolutt noe som mange flere kunne startet med. Det er ingenting som tilsier at mannen alltid skal være den som tar kontakt, mens dere bare venter og kan velge og vrake.

Skrevet

Du kan da ikke sitte og vente på at en du liker oppdager profilen din og sender deg mail? :)

Send mail hvis du oppdager noen du liker og har ting til felles med, ellers kan det hende du går ham hus forbi, det er mange profiler og lett å gå seg vill.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri fått negativ respons når jeg er den som tar kontakt.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hvorfor skulle det være det?

Skrevet

NEI!! Det blir ikke oppfattet negativt. Jeg har sendt flere førstemail som alltid har endt opp med dater. Men skriv kort - en setning eller to som er litt morsom og vinklet mot noe han har skrevet i profilen.

Skrevet

For å presisere - jeg har alltid fått svar på de førstemailene jeg har sendt og det har endt opp med at vi har møttes. Dvs ikke opplevd å ikke få svar/få negativt svar. Tror de fleste gutter setter pris på at jenter tar initativ så lenge det ikke blir stalker-ish.

Skrevet

Jeg synes det er positivt å sende første mail, det viser at man er interessert og det er noe mange setter pris på.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo veldig an på situasjonen da.

Dersom du har vært inne og sett på hans profil, og han etterpå har sett på din profil uten å sende deg melding da vil jeg tro han bare ikke er int. fordi han ikke synes noe om profilteksten din eller bildene dine. Da er det nok ikke positivt å sende melding.

Men om du finner en profil du synes ser bra ut og sender i vei en mail med en gang, så er vel ikke det noe galt. Enten så svarer han eller så svarer han ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo veldig an på situasjonen da.

Dersom du har vært inne og sett på hans profil, og han etterpå har sett på din profil uten å sende deg melding da vil jeg tro han bare ikke er int. fordi han ikke synes noe om profilteksten din eller bildene dine. Da er det nok ikke positivt å sende melding.

Men om du finner en profil du synes ser bra ut og sender i vei en mail med en gang, så er vel ikke det noe galt. Enten så svarer han eller så svarer han ikke.

Hmmm... Jeg har jenter som er inne og klikker ørten ganger, flere dager etter hverandre med flere dagers mellomrom, på profilen min. De er altså bare ikke interesserte? Hvorfor klikker de så mange ganger på profilen min da? For å ha noe å le av? :P

Skrevet

Jeg blir like overrasket hver gang noen damer viser initiativ, og det er absolutt en positiv overraskelse. Viser at det er litt tæl og ikke bare prinsessen som sitter gjerdet og venter på prinsen.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er vel terskelen for å ta kontakt på nettdatingsider rimelig lav. Så dersom noen har vært inne på en profil og ikke tatt kontakt ville jeg tatt det som at personen ikke var int.

Og da virker det nok dumt om ts sender mail til den personen likevel.

Gjest made4u
Skrevet

Jeg for min del blir kjempesjarmert av jenter med innitiativ, er alt for få av dem og dem evner å få meg nysgjerrig.

Ett eksempel er ei vilt fremmede jente jeg "møtte" på cafe i sommer som var. Hun var ei jeg egentlig aldri hadde lagt merke til, hadde det ikke vært for at hun la merke til meg.

Vi snakket aldri sammen. Det fordi vi begge var i følge med andre, jeg for min del sammen med min bror. Hvem hun var sammen med aner jeg ikke, kan være alt fra venner til familiemedlemer.

I alle fall. Hun tittet MYE min vei. Så mye at jeg fikk en småparanoid følelse, begynte å lure på om hun tok meg for å være en annen eller om jeg hadde genseren på vranga etc. I starten begynte jeg å se hennes vei for å sjekke om hun så på meg fortsatt, og det gjorde hun stadig. Etter hvert så begynte blikkene våre å møtes stadig mer, og herregud hvor intens det utviklet seg... Da vi satt ved hvert vårt bor i nesten en time, så kriblet virkelig sommerfuglene etter hvert - og du verden hvor jeg lot meg rive med av det blikk initiativet hennes... Var virkelig spennende!!

De neste dagene tenkte jeg på akkurat henne mer enn hva godt er. Og jeg angret i grunn at jeg aldri tok mot til meg til å ta kontakt med henne.

Hadde det ikke vært for det initiativet, så hadde hun ikke fanget min oppmerksomhet så til de grader. Kunne sittet en mer attraktiv jente i hennes stol, uten nubbesjanse til å fange min oppmerksomhet i samme grad og bli et slik blikkfang som skapte sommerfugler i meg.

Jeg har alltid vært svak for slike jenter, som vet hva dem vil og virkelig viser det på en direkte måte...

Så ikke være redd for å vise initiativ. Det trenger ei heller å være så diskret som dere jenter har en tendens til. Vi hannkjønn er ikke verdensmestere i å forstå dere jenter, og tidvis må vi ha ting inn med teskje før vi i det hele tatt tar signalene. Vi er for primitive i vår kommnunikasjonsform til annet.

Skrevet (endret)

Nei, det er ikkje rart at du tar inisativ først :)

Endret av Bankai L

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...