Gå til innhold

Hvordan tenker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere tenker, har dere EN tanke i hodet av gangen, eller er det mange tanker på engang?

Sambo påstår at han bare har en tanke i hodet av gangen. Så når han tenker på at han er sulten, så tenker han sånn "nå er jeg sulten, nå er jeg sulten, nå er jeg sulten".

Jeg har minst tusen tanker i hodet i løpet av et millisekund. "hva skal jeg ha til middag, åh, jeg burde ha vasket opp, er det sol ute, er bondevik en dust, skal jeg trene i kveld, hva er det på tv, hvorfor er det kaldt inne nå, så bra at sambo husket å .......... ". Alt det i løpet av et lite sekund, og noen av dem også samtidig...

Hva med dere? Hvordan tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat som deg, og noen ganger tenker jeg også uten ord...

Skrevet

Jeg har masse tanker på en gang.

Sambo tenker på EN ting i flere uker før han bytter over til noe annet.

Mannfolk har begrenset kapasitet :ler:

Jeg tenker mest når jeg gjør noe, han klarer ikke å tenke mens han gjør noe annet enn å tenke.

Skrevet

Tusen tanker på en gang vanligvis..

Er jeg lei meg eller stressa så kverner en tanke,eller kanskje to-tre-fire.. :lol:

Skrevet

Tusen tanker. Disse kjører alle på en gang, fører til overbelastninga av systemet, og forårsaker en ørliten shutdown. Så sitter jeg der. Og lurer på hva i hel... det var jeg holdt på med. :roll:

Skrevet

Godt å se at dere har det på samme måte som meg!!!!

Men mannfolk altså!! :o :o

EN tanke?!??!?!?? ! :o

:ler:

Skrevet

Tror jeg har flere tanker i hodet på en gang ja. Og ofte føles det som tusenvis :lol:

Skrevet

Jeg tenker tusen tanker på en gang, døgnet rundt.

Innimellom kortslutter det, men effektiv disk clean-up gjør at det ikke tar så lang tid før jeg er i stand til å tenke enda flere tanker på en gang døgnet rundt...

Sambo er som de fleste andre mannfolk og kan kun tenke en tanke om gangen.

Når han spiser, kan han kun tenke på at han spiser, det er klin umulig å tenke noe annet i det øyeblikket. :ler:

Skrevet

Kan ha alt frå null til mange tankar samstundes eg...

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg har alle mulige tanker i hodet på samme tid.

Er litt sosete av meg, ihvertfall når jeg ikke går inn for noe annet, og det er fordi jeg tenker på "alt", men uten at jeg har noen klare bilder av hva jeg egentlig skal tenke på....

( :lol: bare hør på meg nå.... godt eksempel)

Andre ganger kan jeg tenke på èn ting - hvis jeg sitter stille og "reflekterer" over noe bestemt.

Også klarer jeg å ikke tenke på noe hvis jeg bestemmer meg for det.

Skrevet

Tenker i hvert fall tusen tanker på en gang, sånn som flertallet av jenter her inne...

Skrevet

Jeg har som de fleste tusen tanker på en gang. :P

Skrevet

Vel, det er jo en kjent sak at MENN bare klarer en ting på en gang, ergo de har bare en tanke på en gang.... :ler:

Skrevet

Litt for mange av og til.. Skulle gjerne vært litt mer som sambo, og ikke alltid hatt hunrevis av ting som kverner rundt der inne, men heller kunne slappe helt fint av, uten å stresse rundt om alt.

Skrevet

Mange tanker på en gang.. - selvfølgelig :ler:

Ville ikke klart å fikse - jobb-unger-hus-hjem-organisering hvis jeg bare kunnetenke på en ting av gangen.... :sjarmor:

Skrevet

Jeg tenker også på kjempe mange ting på en gang, men kjæresten min påstår at han noen ganger ikke tenker på noe. Det forstår jeg ikke, er det bare helt tomt, da?

Piglet

Skrevet

Mange tanker på en gang. Men når jeg bekymrer meg er det for det meste barw en tanke i hodet mitt. Om det som jeg bekymrer meg om. Men når jeg har det bra tenker jeg på tusenvis av ting :)

Gjest lekebøll
Skrevet
Jeg tenker også på kjempe mange ting på en gang, men kjæresten min påstår at han noen ganger ikke tenker på noe. Det forstår jeg ikke, er det bare helt tomt, da?

Piglet

Jepp :kul:

Skrevet

Jeg har også tusen tanker i hodet på en gang. Sambo er som din - bare én tanke. Så hvis vi er ute og spiser f.eks. så sitter han bare å tenker "jeg er sulten, jeg er sulten, jeg er sulten" fra vi bestiller og til maten kommer :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...