hjertesukka Skrevet 27. mars 2011 #61 Del Skrevet 27. mars 2011 TS her Joda, jeg er jo enig med dere, kan godt hende at løy. Men jeg skjønner ikke hvorfor han da fortsetter å ta kontakt med meg? I mine øyne så liker han å ha deg i "stallen sin." Han har vist sitt sanne jeg - han er en typisk nettsjekker som har såkalte svin på skogen. Dårlig gjort og den unnskyldningen hans henger ikke på greip. Prøver tilogmed å gi deg skylda for at det ble kluss. Nei, finn deg en ærlig en, som rydder tid til deg og ikke bare har deg som kosepute på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #62 Del Skrevet 20. august 2011 TS igjen her! Vi fortsatte å ha litt kontakt i vår og i sommer. Ikke like mye som før. Men sikkert fordi det er gammel vane å sende meldinger til hverandre innimellom. I hvertfall, nå er vi i samme by igjen. Han er på byen akkurat nå, og er dødsivrig på å møtes. Tenkte det var lurt å møte han når han er full, for da går praten enklere Jeg har hatt besøk av en venninne i kveld, filmkveld bare, og hun gikk akkurat. Jeg er helt edru. Men vil møte han! Han vet at det ikke skal skje noe i sengehalmen da. Kjenner jeg blir kvalm! Vi har hatt kontakt i SÅ mange år, og jeg føler at jeg kjenner han. Men har aldri sett han. Og vet ikke hvordan han er i virkeligheten. Så jeg er faktisk dødsredd for å møte han. Aner ikke hva jeg forventer. Eller hva han forventer av meg. Er redd for at han ikke synes jeg er pen. Eller at han ikke liker meg sånn generelt. Og jeg det samme om han selvfølgelig. Men det er jo ikke vits i å fortsette med sms-ingen i det uendelige. Jeg tenker faktisk ikke på han som en ekte person. Han er en liten dude som er i universet. Hehe. Rart å forklare. Så jeg skjønner ikke at ha egentlig finnes. Ja, får se hva som skjer den neste timen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 21. august 2011 #63 Del Skrevet 21. august 2011 Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #64 Del Skrevet 21. august 2011 TS igjen. Jeg møtte han! Herregud! Det var kjemperart. Følte at han var en gammel venn, eller familiemedlem. Haha. Vi møttes på et gatehjørne, og pratet litt der. Så dro vi til han, og fortsatte praten der. Han er utrolig utrolig snill. Han sa det selv også, at han har blitt glad i meg. Sov sammen, men ingenting skjedde. Han prøvde seg nesten ikke, så det var fint Greia er at jeg følte ingen spark. Altså, det var ikke noe problem å snakke sammen, og det var som om vi kjente hverandre godt. Men det kriblet ikke noe magen eller noe. Så det blir nok ikke romanse mellom oss. Håper han føler det samme. Men venner kan vi gjerne være for min del! Hele greia er jo helt rart! Vi begynte å holde kontakten fra vi var så små, at det ble en vane etterhvert å sende meldinger. Nå bor vi i samme by, så det hadde jo vært hyggelig om vi kunne være venner. Så derfor håper jeg ikke at han liker meg. For jeg vet at jeg ikke liker han. Når vi sendte meldinger, så trodde jeg kanskje at jeg kunne like han. Men nå som jeg har møtt han, så vet jeg at det ikke er noen følelser inni bildet. Har på følelsen at han liker meg bedre enn jeg liker han da, for han var sykt ivrig på kroppen og utseendet mitt. Sa hele tiden hvor pen og digg jeg var. At han ble positivt overrasket Haha, jeg skriver så rotete! Men dette er bare så rart. Vel vel, får se hvordan det utarter seg. Men sykt rart å endelig ha møtt han! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. august 2011 #65 Del Skrevet 21. august 2011 TS igjen. Jeg møtte han! Herregud! Det var kjemperart. Følte at han var en gammel venn, eller familiemedlem. Haha. Vi møttes på et gatehjørne, og pratet litt der. Så dro vi til han, og fortsatte praten der. Han er utrolig utrolig snill. Han sa det selv også, at han har blitt glad i meg. Sov sammen, men ingenting skjedde. Han prøvde seg nesten ikke, så det var fint Greia er at jeg følte ingen spark. Altså, det var ikke noe problem å snakke sammen, og det var som om vi kjente hverandre godt. Men det kriblet ikke noe magen eller noe. Så det blir nok ikke romanse mellom oss. Håper han føler det samme. Men venner kan vi gjerne være for min del! Hele greia er jo helt rart! Vi begynte å holde kontakten fra vi var så små, at det ble en vane etterhvert å sende meldinger. Nå bor vi i samme by, så det hadde jo vært hyggelig om vi kunne være venner. Så derfor håper jeg ikke at han liker meg. For jeg vet at jeg ikke liker han. Når vi sendte meldinger, så trodde jeg kanskje at jeg kunne like han. Men nå som jeg har møtt han, så vet jeg at det ikke er noen følelser inni bildet. Har på følelsen at han liker meg bedre enn jeg liker han da, for han var sykt ivrig på kroppen og utseendet mitt. Sa hele tiden hvor pen og digg jeg var. At han ble positivt overrasket Haha, jeg skriver så rotete! Men dette er bare så rart. Vel vel, får se hvordan det utarter seg. Men sykt rart å endelig ha møtt han! Glem det med å være såkalte kompisser Skaper bare problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #66 Del Skrevet 21. august 2011 Venner en dårlig ide? Men blir det ikke rart å kutte kontakten etter så mange år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. august 2011 #67 Del Skrevet 21. august 2011 Venner en dårlig ide? Men blir det ikke rart å kutte kontakten etter så mange år? Du har truffet fyren en gang IRL? Det som vel egentlig er rart er at man har slike nett-venner over mange år. Som man aldri treffer ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #68 Del Skrevet 21. august 2011 Du har truffet fyren en gang IRL? Det som vel egentlig er rart er at man har slike nett-venner over mange år. Som man aldri treffer ellers. Bare møtt han 1 gang ja Jeg var jo knapt 16 da vi kom i kontakt, uten at jeg husker hvordan. Han et par år eldre. Så det lå aldri i kortene at vi skulle møtes. Deretter bare fortsatte sms-ingen, og vips hadde det gått 8 år. Har ikke hørt noe fra han, og jeg har heller ikke sendt meld. Begge følte vel at det ikke var noen gnist. Da vet vi det Slapp å holde på i 8 år til! -TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #69 Del Skrevet 21. august 2011 Tja, han var vel kanskje litt keen på deg hvis han kommenterte utseendet ditt og sa du var digg. Men tåpelig av han å sette seg i vennefella. En mann må aldri vise større interesse enn jenta, da går man rett i vennefella. Men det kan jo selvfølgelig også hende at han faktisk ikke var så interessert og at det var fyllepjatt. Uansett lurer jeg på hvordan man kan ha forhåpninger i 8 år. Greit nok at man ikke var interessert, men det er jævlig kjipt om en av partene blir ekstremt betatt av den andre, men at det ikke er gjensidig. Da har man bygd luftslott i 8 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #70 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg har fått en melding av han. Han skrev bla hvor flott jeg var. Hva kan jeg svare som er veldig 'vennete' uten at jeg sier det direkte? Vil ikke at han skal tro at jeg liker han Hele situasjonen er helt rar ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. august 2011 #71 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg har fått en melding av han. Han skrev bla hvor flott jeg var. Hva kan jeg svare som er veldig 'vennete' uten at jeg sier det direkte? Vil ikke at han skal tro at jeg liker han Hele situasjonen er helt rar ja! Si det som det er. Ellers blir det bare surr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå