AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Del Skrevet 6. mars 2011 Neste helg skal jeg møte min nettflørt! Etter mange år med meldingsskriving. Jeg både gruer og gleder meg. Aner ikke hva jeg skal ha på meg. Aner ikke hvordan jeg skal oppføre meg. Blir rart! Men forhåpentligvis bra også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Del Skrevet 6. mars 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Del Skrevet 6. mars 2011 Heldiggris! Håper det snart er min tur, gått 2 år her nå.. Ha på deg komfortable klær som allikevel er pene og ikke for utforende (med mindre det er det du finner komfortabelt da), og vær deg selv. Regner med dere kjenner hverandre ganske godt etter flere år. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Del Skrevet 6. mars 2011 Heldiggris! Håper det snart er min tur, gått 2 år her nå.. Ha på deg komfortable klær som allikevel er pene og ikke for utforende (med mindre det er det du finner komfortabelt da), og vær deg selv. Regner med dere kjenner hverandre ganske godt etter flere år. Lykke til. Vi har hatt jevnlig kontakt i hele 8 år, så det blir skikkelig rart å møte han. Skal bruke uken på å finne antrekk ja Ser det ut til at du fåt møtt din nettflørt i nær fremtid da? Rart det med at man føler at man kjenner hverandre. Men man gjør jo egentlig ikke det, synes jeg. Greit å bare få det overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spekulur Skrevet 6. mars 2011 #5 Del Skrevet 6. mars 2011 Vi har hatt jevnlig kontakt i hele 8 år, så det blir skikkelig rart å møte han. Skal bruke uken på å finne antrekk ja Ser det ut til at du fåt møtt din nettflørt i nær fremtid da? Rart det med at man føler at man kjenner hverandre. Men man gjør jo egentlig ikke det, synes jeg. Greit å bare få det overstått Kontakt i 8 år før dere treffes IRL. Tålmodighet er åpenbart dydig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkharepus Skrevet 6. mars 2011 #6 Del Skrevet 6. mars 2011 WOW, har dere hatt kontakt i 8 år uten å møtes??? Selv møtte jeg nettflirten etter en måneds chatting (og grundig planlegging av antrekk!!) Vi er fortsatt sammen, 4 år senere! Ønsker deg masse lykke til!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 6. mars 2011 #7 Del Skrevet 6. mars 2011 Hele 8 år! Deter imponerende Masse lykke til! (Vi var ganske utålmodige, og møttes allerede etter ca 6 uker, nå er vi godt gift ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konstantin Skrevet 6. mars 2011 #8 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg traff min "nettflørt" etter 4 måneder! Vi har nå vært sammen i nesten 4 år Og bodd sammen i ca 3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. mars 2011 #9 Del Skrevet 6. mars 2011 Det skumle med å ha ventet så lenge, er at dere kan ha bygget opp litt heftige forventinger. Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #10 Del Skrevet 6. mars 2011 Vi har hatt jevnlig kontakt i hele 8 år, så det blir skikkelig rart å møte han. Skal bruke uken på å finne antrekk ja Ser det ut til at du fåt møtt din nettflørt i nær fremtid da? Rart det med at man føler at man kjenner hverandre. Men man gjør jo egentlig ikke det, synes jeg. Greit å bare få det overstått Jøss, 8 år ja. Det er bra gjort. Jeg håper jo på det, holder på å spare til en tur til Edinburgh som vi skal på. Veldig risky første møte, men vi tror det skal gå bra! Hvis ikke så er det jo derfor jeg sparer litt ekstra i tilfelle jeg trenger et annet hotellrom. Noe jeg tviler på. Hurra for tålmodigheten og håpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 6. mars 2011 #11 Del Skrevet 6. mars 2011 Lykketil.. Så utrolig spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 6. mars 2011 #12 Del Skrevet 6. mars 2011 Hele 8 år! Deter imponerende Masse lykke til! (Vi var ganske utålmodige, og møttes allerede etter ca 6 uker, nå er vi godt gift ) Vi var også utålmodige, og møttes etter et par uker. =P Nå har vi vært sammen i 2 år, og bodd sammen i ett (ganske så nøyaktig; har to-årsdag på torsdag, og ett-årsdag på tirsdag). =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #13 Del Skrevet 6. mars 2011 TS her. Takk takk Så hyggelig å høre om alle dere som fant kjærligheten Vi trodde vel egentlig ikke at vi noen gang skulle møtes. Vi har aldri snakket om det. Men nå skal jeg til Oslo for å besøke en venninne, og da må vi jo benytte sjansen Store forhåpninger ja, men det går helt fint om det ikke er full klaff heller. Da vet vi det liksom! Du som skal møte han i Edinburgh: wow, tøft gjort! Hvor gamle er dere? Blir i hvertfall ikke pinlige tausheter i en ny by med masse inntrykk! Søren altså, jeg skulle ligge i hardtrening frem til helgen. I stedet har jeg spist noen kilo godteri i helgen, og ikke trent på 2 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 6. mars 2011 #14 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg møtte nettflørten min 2 uker etter vi begynte å snakke, så ble vi sammen 1 uke etter første møtet Vi gikk veldig fort frem, men det gikk bra:) Nå er vi samboere og snart vært sammen i 2 år. TS du må love og oppdatere oss:) Bor dere langt unna hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 6. mars 2011 #15 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg møtte nettflørten min 2 uker etter vi begynte å snakke, så ble vi sammen 1 uke etter første møtet Vi gikk veldig fort frem, men det gikk bra:) Nå er vi samboere og snart vært sammen i 2 år. TS du må love og oppdatere oss:) Bor dere langt unna hverandre? Mye samme som oss, det. ^^ Bodde dere langt fra hverandre? =) Og TS, jeg stiller meg bak Fanta her; oppdateringer avkreves!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #16 Del Skrevet 6. mars 2011 Bra du benytter deg av sjangsen, gleder meg veldig på dine vegner! Tror nok han liker deg like mye selv om du har gått glipp av litt trening. Tenk å bare kunne se hverandre i øynene. Ah, forelskelse er en deilig ting. Jeg er 22 og han er 26 år, ganske unge altså. Har diskutert masse om fremtiden og hva vi forventer av forholdet og hverandre, svart på hvitt gir virkelig en kommunikasjon som er vanskelig å få i "virkeligheten". Obs på at ting ikke kan gå som forventet, men vi har allerede jobbet sammen gjennom maaaange ups og downs så helt grufult kan det ikke bli. Vil satse på han! Sykt som det er når man aldri har møtt personen på ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 6. mars 2011 #17 Del Skrevet 6. mars 2011 Mye samme som oss, det. ^^ Bodde dere langt fra hverandre? =) Og TS, jeg stiller meg bak Fanta her; oppdateringer avkreves!! Nope, vi bodde 10 min unna hverandre.) Men han var i militæret da vi møttes på nett, så vi møttes med en gang han kom hjem på perm:) Bodde dere i nærheten av hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 6. mars 2011 #18 Del Skrevet 6. mars 2011 Nope, vi bodde 10 min unna hverandre.) Men han var i militæret da vi møttes på nett, så vi møttes med en gang han kom hjem på perm:) Bodde dere i nærheten av hverandre? Nei, han er dansk, og jeg norsk. Så var et stykke å reise. Husker jeg syntes det var veldig skummelt å skulle reise til Danmark helt alene. Hadde aldri vært her før...lol... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #19 Del Skrevet 6. mars 2011 TS igjen her Vi bor på hver vår kant av landet ja. Litt vanskelig å beskrive 'forholdet' vårt, for det har egentlig aldri vært direkte flørting. Men meldinger omtrent daglig. Fikk litt sjokk da jeg plutselig kom på at sånn har vi holdt på i 8 år! Både han og jeg har jo hatt flørter i løpet av disse årene, men vi har liksom fortsatt å sende meldinger da. Så om det ikke er full klaff mellom oss, så kommer jeg til å savne meldingene Oppdatering skal dere selvsagt få! Forslag til antrekk: Skinny jeans, ankelstøvletter, hvit singlet i lin og masse kule smykker. Va tycks? Er det for casual? Skal trolig møte han på byen. Skal jeg heller gå for noe mer pyntet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 6. mars 2011 #20 Del Skrevet 6. mars 2011 Her møttes vi etter 1 mnd, ble sammen 1 mnd etter det igjen, flyttet sammen 3 mnd etter det igjen. Nå er vi gift og venter nr to Lykke til med møtet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå