Gå til innhold

Vise seg frem

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er litt flau over en fantasi jeg aldri har snakket med min samboer om. Som mann så får jeg kick av å vise meg frem, og jeg har også gjort det over webcam da jeg var yngre (selvsagt ikke nå som jeg er i et forhold).

En av mine fantasier er at jeg stripper/onanerer mens hun ser på, og også en av hennes venninner. Det er jo kanskje ikke så realistisk, men jeg kunne gjerne tenkt meg at min kjære ville sett på. Men jeg syntes det er vanskelig å snakke om, for menn skal jo liksom ikke være den parten som viser seg frem, bare den parten som ser på.

Innspill til hvordan jeg kan snakke med henne om dette, eller hvordan gripe det an? Hvordan ville dere selv reagert hvis dere hadde hatt en mann som kom med et slikt forslag? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg er sammen med en slik mann. Ikke det at han står og blotter kjønnsorganer over webcam, men han har kledd av seg og danset, gnukket seg, løftet på kvinner, jukket på de bakfra, bundet de fast mens han gav de lapdances osv.

Jeg har fått en rekke kommentarer og henvendelser fra andre kvinner angående hvordan jeg takler å være sammen med en "slik".

Det er vanskelig, men om man ikke er av den svært sjalu typen, så kan det gå bra. Forskjellen her er jo at jeg visste dette da jeg møtte han. Din dame vet jo ingenting om denne siden, så hun vil muligens bli litt sjokkert. Og mest sannsynlig vil reaksjonen utartes negativt.

Gjest oh la la
Skrevet

Alle er vi forskjellige og alle har vi forskjellige preferanser. Det viser jo bare alle trådene her inne. Jeg for min del er veldig frisinnet når det kommer til sex og syns at nye ting kan være spennende. Den biten du nevner om at du vil runke for kjæresten din må jeg ærlig innrømme hadde pirret meg veldig. Jeg hadde ikke takket nei. Vi gjorde dette en gang og jeg ble så revet med at hånden måtte ned i nattbordsskuffen og plukke opp vibratoren og leke med meg selv mens jeg så på. Dette tente han ytterligere da jeg sprika beina foran han og lekte med meg selv. Begge fikk seg en salig orgasme, mildt sagt. Ta det opp med henne på en saklig måte. At du har så lyst og runke for henne for dette tenner deg veldig, og er hun som meg tenner nok dette henne også. Lykke til :-)

Gjest HunterLady
Skrevet

Er vel venninneparten som er dilemmaet her, ikke dama. Spørs om hun er åpen for at venninnene også skal være til stede. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Han skriver jo at det kanskje er utenkelig, MEN at han vil så gjerne at damen hans skal se på. Derav svaret :-)

Skrevet

Alle er vi forskjellige og alle har vi forskjellige preferanser. Det viser jo bare alle trådene her inne. Jeg for min del er veldig frisinnet når det kommer til sex og syns at nye ting kan være spennende. Den biten du nevner om at du vil runke for kjæresten din må jeg ærlig innrømme hadde pirret meg veldig. Jeg hadde ikke takket nei. Vi gjorde dette en gang og jeg ble så revet med at hånden måtte ned i nattbordsskuffen og plukke opp vibratoren og leke med meg selv mens jeg så på. Dette tente han ytterligere da jeg sprika beina foran han og lekte med meg selv. Begge fikk seg en salig orgasme, mildt sagt. Ta det opp med henne på en saklig måte. At du har så lyst og runke for henne for dette tenner deg veldig, og er hun som meg tenner nok dette henne også. Lykke til :-)

Høres spennende ut, og er noe jeg absolutt kunne tenke meg. Og tanken på å se henne gjøre det for meg er også deilig, men jeg tror hun er litt for sjenert for det. Men jeg tenner faktisk mest på at hun bare ser på hvis jeg gjør det for henne, gjerne mens hun er påkledd. Vanskelig å forklare, men tenner litt på å være litt "objekt".

Skrevet

Han skriver jo at det kanskje er utenkelig, MEN at han vil så gjerne at damen hans skal se på. Derav svaret :-)

Det stemmer! :)

Det med at ei venninne av henne ser på er i utgangspunktet bare en fantasi, jeg ønsker primært at min kjære skal se på.

Etterhvert, om hun liker det, så kanskje man kan gjøre noe mer, og jeg benekter ikke at det hadde vært tennende. Men jeg ser jo selvsagt at det ikke bare er noe man spør ei venninne om, det må i så fall være ei som har hatt litt lyst til det i utgangspunktet slik at det ikke blir kleint.

Men altså, i første omgang: kun min kjære.

Gjest HunterLady
Skrevet

Da misforstod jeg HI littegranne.

Trodde det var en selvfølge at alle likte å se sin egen partner kose seg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...