Gjest lmari Skrevet 28. oktober 2003 #1 Skrevet 28. oktober 2003 Sitter i timesvis foran datamaskinen hver eneste dag - bruker nettet mye som arbeidsredskap og endel som avslapning. Men jeg synes rett og slett at det er litt kjedelig, jeg. Ender opp på nettavisene, her inne og på mailen. Nettavisene oppdateres jo innimellom, og her skjer det jo litt, men her inne er jeg jo avhengig av at dere andre også er her. Det blir rett og slett litt kjedelig i lengden... Er nettet litt "oppbrukt" eller er det jeg som bruker det feil? Og i så fall - hvordan bør jeg bruke nettet for at det skal bli morsomt igjen? Søker dere mye på måfå, eller hvordan bruker dere nettet?
manji Skrevet 28. oktober 2003 #2 Skrevet 28. oktober 2003 Finner kan finne nettet kjedelig i ny og ned. Men da finner jeg som regel på noe annet.
coda Skrevet 28. oktober 2003 #3 Skrevet 28. oktober 2003 Åh - det var akkurat det jeg også tenkte på! Når nettavisene er sjekket, mailen og KG likeså, er det da noen som har noen tips til morsomt tidsfordriv? Ikke at jeg trenger det akkurat nå, nå bør jeg bare gjøre meg ferdig og komme meg hjem, men sånn til en annen gang når jeg kjeder meg på jobb...
Gjest lmari Skrevet 28. oktober 2003 #4 Skrevet 28. oktober 2003 Ja, det hadde jeg gjort også, hvis jeg satt hjemme. Men når jeg sitter på jobb, er det ikke alltid det er så mye annet å ta seg til....... :-?
punkyB Skrevet 28. oktober 2003 #5 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg er også litt lei om dagen. Er forsåvidt veldig lite kreativ mhp. hvor jeg surfer - går stort sett inn på de samme sidene. Her på KG er det jo egentlig ganske dødt om dagen - er ikke spes. 'pratsom' selv heller. Pleier å chatte litt n¨r jeg er hjemme og kjeder meg. Hvis ikke jeg finner noe morsomt sted å surfe på på dagtid så hender det at jeg jobber
Musemor Skrevet 28. oktober 2003 #6 Skrevet 28. oktober 2003 Samme her! :o Etter at mailen, nettavisene og oppdatering på KG er sjekket blir det fort litt kjedelig... Synes det er litt trøblete å søke etter ting av interesse på nettet. Det finnes sikkert masse spennende hvis jeg bare hadde visst hvor jeg skulle lete! :klø:
Gjest lekebøll Skrevet 28. oktober 2003 #7 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg er lei ofte jeg, i perioder. Da pleier det å hjelpe å "få seg et liv" utenom - slå av PC'n, og stikke ut en tur. Finne på noe. Ikke å sitte her for å sitte.... Jeg bruker nettet til å diskutere, lete frem informasjon om ting jeg interesserer meg for, samt å holde kontakten med kjente. Bruker MSN til å prate med folk - ganske morsomt å kunne prate med venner som bor langt unna - og samtidig se dem i webcam, f.eks..
VesleBråka Skrevet 29. oktober 2003 #8 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har mine sider jeg titter innom, mest nettaviser og KG, og så er det en del mail. Bortsett fra det jobber jeg stort sett på datamaskinen - prøver å unngå ørkesløse søk etter spenning. Men når jeg gjør research er det jeg virkelig føler jeg "bruker" nettet, da finner jeg alltid mye morsomt og interessant. Til research, oppslag om alt mulig osv. synes jeg nettet er veldig spennende og nyttig. Å lese aviser regner jeg ikke som surfing egentlig, det er som før bare annet format + gratis.
Gry Skrevet 29. oktober 2003 #9 Skrevet 29. oktober 2003 Synes det er litt trøblete å søke etter ting av interesse på nettet. Det finnes sikkert masse spennende hvis jeg bare hadde visst hvor jeg skulle lete! Forsøk noen av alle linkene våre, de er samlet i menyen rett til venstre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå