AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 `Hva er egentlig brudepikene sin oppgave? De skal gå forann inn i kirken? Og jeg ser det er mange som har slike kurver med roseblader som de kaster på gulvet...Hva betyr dette? Har det noen mening?
Anglofil Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Vår lille brudepike skal nok gå foran oss og eventuelt kaste roseblader. Men hun er nok såpass liten at vi må se det an. Om det faktisk betyr noe å kaste slike roseblader jeg er faktisk usikker på. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 `Hva er egentlig brudepikene sin oppgave? De skal gå forann inn i kirken? Og jeg ser det er mange som har slike kurver med roseblader som de kaster på gulvet...Hva betyr dette? Har det noen mening? Vi skal ha tre brudepiker, og kanskje en brudesvenn. Den nest eldste (som da er ca 12 år) skal gå fremst, så neste (11 år) sammen med yngste (3 1/2 år). Om den yngste kan så skal hun gå fremst. De skal ikke kaste på roseblad, men kun bære hver sin lille blomsterbukett
tina89 Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 hva er mest normalt? at de går bak eller forann? skal ha mine2 mindre søsken som brudepike og brudesvenn, 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå