Gå til innhold

hva slags strømper har du under brudekjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer rett og slett på hvilken type strømper du bruker under brudekjolen, og da spesielt under et sommerbryllup.

Skal du ha helstrømper? Strømpeholder? Knestrømper? Og hvilken farge?

Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg selv ikke vet. Jeg ser jo for meg noen sexy strømper feks strømpeholder MEN jeg ser også for at meg hvor fælt det blir hvis det er varmt og lårene gnisser mot hverandre...det er jo ikke noe som er mer ubehagelig enn det.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker å ha stay ups, ser for meg at det blir lettere i forhold til dogåing hehe :)

Nå skal jeg gifte meg i april, så kommer nok ikke til å slite med varmen akkurat.

Må du ha strømper i det hele tatt om du skal gifte deg på sommeren? Jeg tror jeg hadde droppet det om jeg skulle ha lang kjole uansett.

Med kort kjole er det nok lekrere med strømper!

Skrevet

Det blir nok bare vanlig strømpebukser, det mer sexy undertøyet venter jeg med til bryllupsnatten. Orker ikke strømer og lår som gnisser. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Vi skal ha sommerbryllup, og jeg skal ha strømper jeg fester i hofteholderen.Mine er hudfarget,men med hvit blondekant oppe. Kjempelekkre :jepp: Ser ikke noe problem med tanke på dobesøk. Trenger jo ikke løsne strømpene for å gå på do.

Synes det virker risikabelt med stay ups. Ikke så lekkert om de faller ned å ligger rundt anklene :gjeiper:

Men som andre poengterer trenger du jo strengt tatt ikke ha strømper i det hele tatt, med mindre du ikke liker å gå barbeint i skoene dine.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hvite stay-ups med blondekant øverst og hofteholder. Hofteholderen var mest til pynt; strømpene holdt seg der de skulle være uten hjelp.

Skrevet

Jeg giftet meg på sommeren og droppet hele strømpegreia og synes det var supert :jepp: Brukte litt babypudder mellom lårene for å unngå gnissing (tips her fra KG) og det funka fint. Hvis man vil ha sko med åpen tå synes jeg det er et must å droppe strømpene men det er nå min mening...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hudfargede strømpebukser på dagen og skifta til hvite stay-ups med blondekant før natta kom. Behagelig på dagen når ingen skulle se uansett, og lekkert på natten. ;D

Skrevet

Det blir nok bare vanlig strømpebukser, det mer sexy undertøyet venter jeg med til bryllupsnatten. Orker ikke strømer og lår som gnisser. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Det samme gjorde jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg giftet meg i fjor sommer. Hadde aldri klart å gå på do med vanlige strømpebukser. Jeg hadde kjole med sånn ring i. Knestrømper funket supert! Unngikk gnagsår i skoene, synes ofte jeg får det om jeg er barbeint. Og som det er nevnt tidligere kan man jo bruke talkum mellom lårene. Knestrømper er ikke det mest sexye akkurat, men vrengte dem av meg sammen med skoene uten at jeg tror mannen så dem engang..

Gjest Applecore
Skrevet

Jeg hadde stay-ups med blondekant øverst og et slags snirklete blad-mønster bak hele veien opp.

Skrevet

Tenker som så at jeg har en gigantisk bløtkake-brudekjole og trenger hjelp av en annen enn brudgommen for å få den på meg.. og er ikke så om å gjøre med sexy undertøy da. Tenker å kjøre safe med knestrømper og vanlig hvitt undertøy.. kan jo alltids skifte til noe mer bryllupsnatt-aktig når den tid kommer ;)

Skrevet

Sommerbryllup her, tror jeg dropper strømpene helt, liker best å gå i skoene uten strømper, syns de sitter bedre på. Tar heller på strømper på kvelden:):):)

Skrevet

Satser på å droppe strømper siden jeg høyst sannsynlig ender opp med åpen tå på skoene. Tror jeg har funnet stilen jeg vil ha på de iallefall.

Og hva undertøy angår så blir det vel noe pent hvitt (og praktisk bh uten stropper) og noe sexy til bryllupsnatten, selv om vi sikkert er så slitne at vi bare sover :gjeiper: så skal iallefall mannen min ha noe pent å se på :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...