AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Del Skrevet 6. mars 2011 Hei alle sammen. I går var jeg på fest med min kjære, og våre felles venner. Tonen mellom oss var god hele kvelden, som den pleier å være, og vi snakket med folk på hver vår kant, men møttes nå og da for å gi hverandre et kyss og snakke litt sammen. Når vi skulle dra til byen var vi begge to gode og fulle, og plutselig reagerte han på noe jeg hadde sagt eller en måte jeg hadde oppført meg på - problemet er bare at jeg ANER ikke hva det skulle være, og han klarte ikke helt å forklare det (jf. litt mye alkohol?). Resultatet ble at vi satt på en benk i byen og "kranglet", og jeg ble litt hysterisk (ropte litt) og oppgitt fordi jeg ikke visste hva jeg hadde gjort galt, og han hadde ikke noe konkret å komme med. Tilslutt ble vi enige om å ta det i morgen, og vi tok en taxi hjem og la oss sammen - kysset og sa at vi var glad i hverandre. I dag måtte han opp tidlig pga. kurs, og han sa at vi fikk snakke sammen når han kom hjem - han måtte tenke på hvorfor det ble som det ble i går, og hva han ville si. Han mener at det må være en underliggende grunn til at det ble sånn, og at vi begge reagerte på den måten, mens i mitt hode var det bare en fyllakrangel som ble blåst litt ut av proporsjoner - og det er også noe av problemet; jeg vil VIRKELIG si unnskyld og legge meg flat hvis jeg har gjort noe galt, men jeg vet virkelig ikke hva det skulle være! Har også ringt rundt til venninner som ikke helt skjønner hva det skulle være. Så nå går jeg rundt og venter på at han skal komme hjem om mange timer, livredd for at han skal finne ut at han ikke vil være sammen med meg mer, og slå opp. Jeg er en person som bekymrer meg mye, og er redd for å miste de jeg er glad i, og klarer ikke å tenke på noe annet. Jeg skjønner heller ikke hva den underliggende grunnen skulle være - vi har et superbra forhold, og er flinke til å snakke om det, og til å sette grenser og si fra. Skal det virkelig ikke mer til, hvis han gjør det slutt? En enkelt krangel, i alkoholrus? Det skal sies at rett før vi dro til hver våre venner før festen, ble jeg irritert på han fordi jeg syntes han utleverte litt for private detaljer om vårt sexliv til en av mine venninner som var her da, noe jeg sa klart og tydelig fra om. Dette forsto han, og han unnskyldte jeg og sa at jeg må si fra hvor streken går for meg, for han synes ikke det var noe galt i sånne ting, men da var det jo litt dårlig stemning i utgangspunktet... Uff, dette ble langt, men måtte bare få det ut Er helt kvalm av skrekk - hva skal jeg gjøre hvis han slår opp? Og kan han gjøre det slutt på grunn av, i mine øyne, en ganske ufarlig bagatell?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Del Skrevet 6. mars 2011 Noen som har noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Del Skrevet 6. mars 2011 Kanskje han bare vil si skikkelig unnskyld, og snakke om hvorfor han plutselig reagerte slik? Kanskje det er noe som er feil i forholdet, for ham, og derfor han begynte med den krangelen? Kanskje det ER noe galt.. som han vil dere skal ordne opp i ved å jobbe sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chui Skrevet 6. mars 2011 #4 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvis han gjør det slutt så må det jo være noe han har tenkt på en stund, og krangelen deres i går er noe han kan bruke som eksempel på flere hendelser. Tror ikke han kommer til å gjøre det slutt kun pga hva som skjedde i går, det ville vært veldig rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2011 #5 Del Skrevet 6. mars 2011 hva slags råd? om typen din vil gjøre det slutt er det neppe noen råd her som kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Del Skrevet 6. mars 2011 Tror neppe han vil gjøre det slutt pga 1 fyllekrangel, men kan jo hende han er lei hvis det har skjedd ofte/flere ganger før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #7 Del Skrevet 6. mars 2011 Stor sjanse for at han har vært misfornøyd med noe ganske lenge, og plutselig bare rant begeret over i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #8 Del Skrevet 6. mars 2011 Takk for svar alle sammen Har nå sendt han en helt uforbeholden unnskyldning, og roet meg litt ned. Vi har aldri kranglet før i det hele tatt faktisk - noen disputter og litt irritasjoner har det jo vært, men dette har aldri skjedd før, så det er jo ikke noe han er lei av sånn sett. Er heller ikke mange dagene siden han sa at det er meg han satser på 100%, så jeg tror heller ikke det er noe han har gått og tenkt på lenge... men, som sagt, jeg bekymrer meg og krisemaksimerer Stor sjanse for at han har vært misfornøyd med noe ganske lenge, og plutselig bare rant begeret over i natt. Det kan hende, men anser det som ytterst lite sannsynlig - vi har ikke vært sammen så altfor lenge, og han sier alltid i fra med en gang når det er noe han reagerer på eller ikke er fornøyd med. Han er på ingen måte typen som går rundt og er misfornøyd uten å gjøre noe med det Men takk for innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #9 Del Skrevet 6. mars 2011 Han må tenke på hva som utløste det i natt, kanskje han føler det ikke er rett at dere er sammen, at han følte han ikke ville ha deg? Eller at han angrer maksimalt fordi han nesten mistet deg, og vil snakke med deg for å forklare sitt utbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TSM Skrevet 6. mars 2011 #10 Del Skrevet 6. mars 2011 Det skjer mye rart når man er på fylla, man sier ting man kanskje ikke ville sagt hvis man var edru. Jeg synes du burde sette deg ned, slappe av, gå en tur ut, ringe en god venninne og snakke om helt andre ting enn akkurat det. Jeg vet hvordan det er å gå å bekymre seg, for jeg gjør det ofte selv, og det er utrolig slitsomt. Så finn på noe å gjøre, legg tanken bort og snakk med typen din når han kommer hjem. Her er det ingen fasit svar på hva som kommer til å skje. Det kan være at det var en liten bagatell som ikke er noe å bry seg om, som dere fikser, eller så kan det være noe han har tenkt på lenge. Du sier jo at dere har et bra forhold og snakker om ting, så bare ta utgangspunktet i en behersket diskusjon når han kommer hjem, så har jeg tro på at dette kommer til å ordne seg Han burde ha en veldig god grunn for å ikke ville være sammen med deg lengre når dere har et såpass bra forhold som du sier dere har ;)Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå