*amanda* Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Bare for å være litt overfladisk; hvem synes dere er kjekkest av VM-gutta? Stemmer på Emil Hegle Svendsen;)
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Emil er ikke med i Ski-VM, men VM i skiskyting.
Gjest Anjelika Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Hadde det vært VM i skiskyting hadde valget vært lett, jeg synes Martin Fourcade er supersøt På kollen må det bli Northug. Ikke direkte kjekk, men utrolig sexy!
seleneluna Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Det er mange kjekke gutter der ja Men det er uten tvil Petter Northug - jeg er bare så betatt av den mannen!
Gjest Valiant Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Hadde det vært VM i skiskyting Det er VM i Skiskyting i Russland uansett den vel jeg må vel si fineste som var i VM var Anna Haag fra Sverige
Gjest Gorgonzola Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Det er VM i Skiskyting i Russland uansett den vel jeg må vel si fineste som var i VM var Anna Haag fra Sverige Signeres! Et smil med tenner som virker som de er pælma inn i munnen er jo smashing
*amanda* Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2011 Emil er ikke med i Ski-VM, men VM i skiskyting. Hehe. stemmer:P men kjekk er han no uansett:)
I Grosny Skrevet 9. mars 2011 #11 Skrevet 9. mars 2011 Jeg synes Maxim Vylegzhanin ser veldig bra ut. http://skitrax.com/15893
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #13 Skrevet 25. mars 2011 Petter Nothug!! Han er bare så alfa-hann at heg kjenner jeg sitrer når jeg ser han på skjermen... Åååå... Og så Dario Cologna =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå