Gjest Fikira Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Har ikke anelse hvor jeg skal legge dette emnet, så får bare flytte det om det er lagt helt feil =D Jeg jobber på hotell, hvor vi har disse fantastiske polyester uniformene som vi må bruke, når disse kombineres med sengesettene vi må legge på og ta av så fyker det gnister i histen og pisten. Og det er jo ubehagelig å få støt i snitt 200 ganger dagen. (jada, vi har faktisk tatt oss tiden til å telle) Noen støt er jo selvfølgelig sterkere enn andre. Om vi må ta på metall objekter dunker vi som regel fort mot de med finger knoklene først eller lignende for å dempe det litt. Begynner å bli litt lei, noen ganger gjør det jo rett og slett vondt. Har prøvd skyllemiddel på sprayflaske, men det blir fort upraktisk å gå å spraye seg selv flere ganger dagen med det. Ikke kan det være spesielt sunt heller. Noen tips til andre ting man kan prøve for å få mindre støt iløpet av dagen?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Tørr luft fører til statisk elektrisitet. Når varmen kommer ute og luften blir fuktigere hjelper det (med mindre det er aircondition på hotellet, og det er det vel sikker, men da kan dere kanskje åpne vinduene?t). Men jeg aner ikke hva du kan gjøre med problemet, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå