Gjest Donna Skrevet 28. oktober 2003 #1 Skrevet 28. oktober 2003 Hvordan ligger du best i sengen din når du skal sove? jeg ligger i fosterstilling med bena godt trukket opp - og - av en eller annen grunn med begge hendene under puten *ler*....slik er det deilig å sove .................. Eller jeg ligger på magen...
Gjest Starya Skrevet 28. oktober 2003 #2 Skrevet 28. oktober 2003 Kan ligge strak på rygg uten å røre meg i løpet av natten, men som regel ligger jeg på siden med øverste benet trukket godt opp, det nederste strakt, dyna oppunder haka mens jeg holder rundt den enden av goputa som stikker frem. Rene vitenskapen.
Gjest lmari Skrevet 28. oktober 2003 #3 Skrevet 28. oktober 2003 På magen eller på siden, med et av beina krøket litt opp. Og så krønsjer jeg armene sammen eller under meg - det ender alltid med at jeg våkner midt på natten av at fingrene mine sover....
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2003 #4 Skrevet 28. oktober 2003 Kan ligge strak på rygg uten å røre meg i løpet av natten' date=' men som regel ligger jeg på siden med øverste benet trukket godt opp, det nederste strakt, dyna oppunder haka mens jeg holder rundt den enden av goputa som stikker frem. Rene vitenskapen. [/quote'] :o sånn ligger jeg å
Gjest Starya Skrevet 28. oktober 2003 #5 Skrevet 28. oktober 2003 Av og til våkner jeg av at jeg er "uten armer", da har jeg ligget på rygg, lagt armene over hodet og under puta. Au.
Pip Skrevet 28. oktober 2003 #6 Skrevet 28. oktober 2003 Trur eg oftast sovnar på sida, med beina krøkte, hendene under puta (altså - hovudet heilt ut på putekanten, liksom)... Noko sånn. Men flyttar mykje på meg i søvne, så det er ikkje godt å seie...
Soul Skrevet 28. oktober 2003 #7 Skrevet 28. oktober 2003 Sover alltid på ryggen eller siden. Klarer ikke å sove på magen, det er jo så uavslappende.
*Lillian* Skrevet 28. oktober 2003 #8 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg ligger best med bena spredt i senga *føle seg hysterisk morsom* :oops: Neida, best sover jeg i alle mulige stillinger som jeg finner gode der og da, jeg er litt av en akrobat i senga.... Lillian
@lfa Skrevet 28. oktober 2003 #9 Skrevet 28. oktober 2003 Sover best på siden (venstre), liggende halvveis ned med magen mot madrassen. Den underste foten ligger rett ned og den øverste er trukket litt opp. Må ha to puter, den øverste skal "henge" på kanten til den underste, de skal ligge på skrå opp mot høyre og den øverste putedelens nedre høyre skråhjørne skal brettes litt, soves på og tviholdes natta gjennom. Noe som sjelden funker i og med at jeg som regel snur meg tusen ganger i løpet av natta. Dyna skal dekke hele meg og kun noen få hårtuster kan sees. Det er den stillingen jeg sover best i, men ellers liker jeg jo å sovne oppå sambo også, da. Med hodet mitt på brystkassa hans eller i armkroken. Eller liggende på siden med armene hans rundt meg og kroppen hans inntil min.
Gjest Madam Felle Skrevet 28. oktober 2003 #10 Skrevet 28. oktober 2003 Halveis på siden og magen med ansiktet vendt bort i fra min kjære :-? Klarer ikke at noen puster meg i ansiktet når jeg skal sove :-?
Dødspingvinen Skrevet 29. oktober 2003 #11 Skrevet 29. oktober 2003 På magen, eller i halvveis fosterstilling.
Gjest GreenSky Skrevet 29. oktober 2003 #12 Skrevet 29. oktober 2003 På venstre side, med beina oppunder meg eller på magen... (Rart at så mange liker å sove på magen her foresten, har hørt at det er en ganske sjelden sovestilling)
Cawarra Skrevet 29. oktober 2003 #13 Skrevet 29. oktober 2003 På magen, med armene oppover og det ene benet trukket oppover.
Mette Skrevet 29. oktober 2003 #14 Skrevet 29. oktober 2003 I foster stilling, med et godt tak rundt dynen.
Gjest Jen. Skrevet 29. oktober 2003 #15 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg sover best på ryggen, med hender og føtter slengt rett ut som en x. Men siden mannen min også sover slik, og han er størst, ender det stortsett med at jeg ligger helt på enden og tviholder i sengekanten så jeg ikke skal dette utfor.
Gjest glamourgirl Skrevet 29. oktober 2003 #16 Skrevet 29. oktober 2003 :o Jeg sover på ryggen, helt rett med høyre armen under dyna og venstre armen på skuldra :o faktisk, innbiller meg at ved å sove på ryggen, så får jeg ikke så fort rynker rundt øynene og mellom puppene, at huden blir strukket ut, liksom,,, Ligger jeg en sjelden gang på sida, har jeg ei pute mellom puppene, og hendene under kinnet :oops:
Gjest Labello Skrevet 29. oktober 2003 #17 Skrevet 29. oktober 2003 -På siden med den ene foten trukket godt opp og den andre strak, gjerne borti min kjære, siden jeg bestandig fryser på føttene Armene under hodeputen.
Midnattsol Skrevet 29. oktober 2003 #19 Skrevet 29. oktober 2003 På siden mot høyre, halvveis på magen. Den ene foten strak og den andre trukket opp. Den venstre armen holder rundt det ene hjørnet av dyna som jeg har trukket opp mot halsen.Den høyre er strukket ut mot sambo. Noen ganger ligger jeg og holder han på hodet. Er han ikke der holder jeg på puta hans eller under dyna hans. Sambo bør helst ligge med ansiktet rett opp eller litt fra meg. Puster han på meg får jeg fnatt.
chimp Skrevet 29. oktober 2003 #20 Skrevet 29. oktober 2003 På magen.....m hendene under hoftene, sånn at jeg ikke får sånn veldig svai i ryggen. Ser veldig snodig ut, men jeg syns det er deilig.........Sovner best da........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå