Gjest made4u Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Jeg er håpløs, tro meg, jeg er virkelig det. Hvorfor jeg skriver dette? Jo, fordi jeg ramlet innom en chatteside der det er mange på webcam, og der kommer jeg over ei jente med de nydeligste øyne noen kan tenke seg. Øynene hennes var bare til å drukne fullstendig i, noe jeg også gjorde betatt som jeg ble... Ble skrivende litt med henne, og det kan jeg si med en gang, at jeg ønsket å skrive mer med henne... Kunne gledelig sittet der med henne i mangfoldige timer, hvem ville ikke det om dem ble like betatt som det jeg ble? Men jeg følte meg som en av alle andre som sikkert beundret henne, nok ikke første gang hun har hørt at hun er søt og hadde vakre øyne. I så måte ville nok ikke mine ord bety noe som helst, ville bare vært ett til av sikkert veldig mange komplimenter fra gutter som ville bli kjent med henne... En av dem ville ikke jeg være... Fortvilelsen det gav meg kunne jeg ikke leve med, for jeg synes virkelig at hun var uvanlig vakker (og da mener jeg langt utenom det vanlige). Ble derfor passe oppgitt, for uansett hvilken kompliment jeg ville gitt henne så ville det ikke hatt betydning i den grad jeg ønsket at det skulle ha det for henne. Mine ord ville bare bli noen til av sikkert mange andre... Det fikk meg til å føle meg så maktesløs. Så hva jeg så meg nødt til, for å virkelig vise henne at jeg virkelig mente det jeg sa... Jo, jeg sa fra meg alle motiver for å i det hele tatt skulle kunne si det jeg sa til henne - måtte vise henne at jeg ikke skulle ha motiver som å ønske å sjekke henne opp eller noe... Så jeg sa farvel til henne, bare for å gi mine komplimenter til henne betydning. Noe jeg håper ordene gav, da alt jeg innerst inne ville var å sitte der mye lenger og fortape meg mer i henne... Og det verste av alt var at hun ville snakke mer med meg også, sågar adde meg ville hun (det var hun som spurte meg om det, ikke omvendt). Dumme meg kunne ikke takke ja til det, fordi jeg bare var fortvielt om at hun ikke ville tro meg på hvor vakker jeg syntes og sa at hun var... Så her sitter jeg, uten å taste med henne mer når det er alt jeg egentlig vil... *Sukk*
L. Kennedy Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 (endret) Edit: glem det Endret 6. mars 2011 av L. Kennedy
Fønix Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 (endret) Jeg tror at jeg er fullt i stand til å leve meg inn i hvordan du har opplevd dette, men samtidig synes jeg du har oppført deg fryktelig teit. Du har gjort det stikk motsatte av det du ønsket å gjøre fordi...? .. "jeg følte meg som en av alle andre som sikkert beundret henne, nok ikke første gang hun har hørt at hun er søt og hadde vakre øyne". Nei, det var sikkert ikke første gang hun hadde hørt det. Hvis hun er søt og har vakre øyne, er vel det ganske naturlig? Men betyr det at du skal oppføre deg annerledes mot henne enn det du egentlig har lyst til? Feilen du gjorde, er etter min mening at du begynte å tenke på hvordan andre oppfører seg mot henne, og at du reagerte ut fra de tankene, ikke ut fra hva du tenkte om henne. Det du kan gjøre, uansett om jenta er omsvermet av andre gutter eller ikke, er å gi uttrykk for hva du synes om henne, og samtidig prøve å vise hvem du er. Hvis hun da velger en annen enn deg, har du strengt tatt ikke lidd noe tap. At hun har fine øyne, holder uansett ikke i mer enn en uke eller to hvis hun ikke liker deg for den du er. Så du risikerer ikke stort ved å vise henne det med en gang. Hva har du egentlig å vinne på å oppføre deg som du har gjort? Du bør heller ikke glemme at også de peneste jentene er på utkikk etter de samme tingene som de fleste andre: oppmerksomhet og bekreftelse som ikke dreier seg om utseende, trygghet, venner, kjæreste, lykke osv. Min erfaring er at de peneste jentene ofte kan være de som er lettest å få ordentlig kontakt med, fordi de er sulteforet på oppmerksomhet som ikke dreier seg om utseendet deres, og at ingen andre gutter tør å si noe annet til henne enn at hun har pene øyne. Så hvis det ikke er for sent, vil jeg anbefale deg å "adde" henne. Og ikke snakke om øynene hennes i neste melding. De har hun trolig hørt nok om. Endret 6. mars 2011 av Fønix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå