AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Hva heter de to VM bamsene? De som er hvite med gult på og en med gul lue og en med to grønne trær på hodet. ?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Ok så fine navn. Noen som vet grunnen til fnugg og ull navnet? Historien bak eller no? Kjøpte de to vm bamsene da jeg var i holmenkollen og så på ski Utrolig søte bamser som sitter i senga mi
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Det er jo ikke bamser, det er snømenn! Eller egentlig en snømann og en snødame 1
LilleBille Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 VM-maskotene har etter en publikumskonkurranse nå fått navn. Jenta heter Fnugg og gutten Ull. 1
sunnyside Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Neei, kjenner ikke til om det er noen historie bak navnene, annet enn at folk kunne komme med forslag til navn i forkant av VM, så var det vel en jury eller noe som valgte ut de beste forslagene. *Tror jeg må google litt mer så jeg kan komme med mer fakta enn "tror jeg, eller noe sånt:p*
sunnyside Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Se her ja.. "De nye VM-maskotene har skapt stort engasjement blant publikum. Det er mange meninger om maskotenes utseende og personlighet, og ikke minst hva de skal hete. Navnejuryen har fått inn mange navneforslag fra både store og små, og forslagene vitner om at det ikke er noe galt med kreativiteten og fantasien der ute. Maskotene vekker folks interesse, og både negative og positive meninger har blitt ytret, deriblant på våre facebook-sider. Navnekonkurransen er avsluttet, og juryen skal nå vurdere forslagene. Vinnernavnene vil trolig offentliggjøres i midten av november."
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 Neei, kjenner ikke til om det er noen historie bak navnene, annet enn at folk kunne komme med forslag til navn i forkant av VM, så var det vel en jury eller noe som valgte ut de beste forslagene. *Tror jeg må google litt mer så jeg kan komme med mer fakta enn "tror jeg, eller noe sånt:p* Hvis du hadde lest linken som ble postet før innlegget ditt hadde du sluppet "tror jeg". På skiforbundets side står også hva de legger i navnene. VM-maskotene har etter en publikumskonkurranse nå fått navn. Jenta heter Fnugg og gutten Ull. 1
sunnyside Skrevet 7. mars 2011 #10 Skrevet 7. mars 2011 Ja, jeg hadde det, men det innlegget kom mens jeg skrev mitt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå