Gå til innhold

Spør helsesøster!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte er det småting en ikke vil "bry" helsestasjonen med.

Slik er det iallefall med meg!! 8) :lol:

Da er denne siden fin:

http://www.helsesoster-service.no/

Her svarer Grethe på det du måtte lure på når det gjelder barn!!

Videoannonse
Annonse
  • 8 år senere...
Gjest anonym
Skrevet

Hei!

Er det mulig å bli gravid uten å ha sex?

Jeg har blitt fortalt at hvis man bader i samme basseng som en mann kan sæden komme inn i bikini-trusa og opp i kjeden. Så kan man bli gravid. Er det mulig at man kan bli det da?

Jeg har kastet opp, slitt med magesmerter, gått opp noen kilo og har ikke hatt mensen siden det skjedde. Det er ca. 2-3 måneder siden...

Jeg er 13 år gammel...

Skrevet

Hei!

Er det mulig å bli gravid uten å ha sex?

Jeg har blitt fortalt at hvis man bader i samme basseng som en mann kan sæden komme inn i bikini-trusa og opp i kjeden. Så kan man bli gravid. Er det mulig at man kan bli det da?

Jeg har kastet opp, slitt med magesmerter, gått opp noen kilo og har ikke hatt mensen siden det skjedde. Det er ca. 2-3 måneder siden...

Jeg er 13 år gammel...

Jeg vet ikke om du tøyser, men det finnes jo faktisk de som er usikre på sånt også så: Nei, det er ikke mulig! Faktisk helt umulig!

• Liker 2
  • 11 måneder senere...
Gjest anonym
Skrevet

Kan en mor be helsesøster besøke eks'en for å sjekke rydde og rengjøringen hans? Og bestemme hvor barna (10 og 13) skal ligge. For øvrig vil hun ikke at pappa skal sove på sofaen. En gutt har hatt loppebitt da han sov med katten. Barna har det alle tiders med pappa selv om han ha kaos hjemme. Har mor rett til å be om dette og kan helsesøster bare oppsøke mennesker for å kontrollere deres hjem.

AnonymBruker
Skrevet

Kan en mor be helsesøster besøke eks'en for å sjekke rydde og rengjøringen hans? Og bestemme hvor barna (10 og 13) skal ligge. For øvrig vil hun ikke at pappa skal sove på sofaen. En gutt har hatt loppebitt da han sov med katten. Barna har det alle tiders med pappa selv om han ha kaos hjemme. Har mor rett til å be om dette og kan helsesøster bare oppsøke mennesker for å kontrollere deres hjem.

Jeg håper du tuller.

Anonym poster: 2f91f3a93475cdbe91acd3a88135d40b

Gjest calmax province
Skrevet

Jeg håper du tuller.

Anonym poster: 2f91f3a93475cdbe91acd3a88135d40b

Nei. De er ikke enkelt.
Gjest anonym
Skrevet

Er det ingen.helsesøster som svarer her. jeg hadde ønsket et generelt svar med begrunnelse/lovhenvisning
AnonymBruker
Skrevet

Det er linket til en side hvor helsesøster kan svare. Helsesøstdr sjekker barnets helse ikke hjemmeforhold. Mener du far ikke er egnet til å være far må du melde barnevernstjenesten.

Helsestasjonen kan ikke blande seg i familiære uenigheter om soveplass, de sjekker bare barnets helse på kontroller på helsestasjonen

Anonym poster: aea343f7e695dba75686fc187f97d920

AnonymBruker
Skrevet

Er dere så dumme at dere tror det sitter en helsesøster og svarer på spørsmål i denne tråden eller...? :ler:

Anonym poster: 51a31733108bb9a3184020850be90808

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...