Gå til innhold

Hvilken type bikini mener dere er finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det samme dilemmaet hvert år.. Lurer på hvilken bikini-type jeg skal velge! I fjor brukte jeg trekant-bikinier, og det så smashing ut. Men i år har jeg kanskje lyst til å satse på bandeau-bikini, for det ser fint ut på meg det også. Jeg er svært slank og har en liten C-cup. Hva ville dere ha valgt til meg? Hva synes dere personlig er finest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid valgt trekant bikinier, fordi jeg er har små pupper A/B cup. Jeg har vel forstilt meg at det er det som passer best da.

Jeg synes bandeau bikinier er fine, men man bør vel da ha større enn A/B cup? Eller? Jeg tror det hadde vært fint på deg! :) Liker de.

Skrevet

hva heter de badedraktene/bikiniene med en "stripe"fra overdelen og ned til underdelen? Jeg kommer til å være ganske høygravid til sommeren og synes det er så fint med en slik bikini på gravid :)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg liker best trekant bikinier :)

Skrevet

Bandeau og trekant, selv har jeg for store pupper til dem.

AnonymBruker
Skrevet

Halterneck.

AnonymBruker
Skrevet

da er det jo bare å ha på seg singlett og shorts nesten. Synes det blir så utrolig "jeg har noe å skjule og er ikke stolt av kroppen min"

MEN, hver sin smak!

AnonymBruker
Skrevet

hva heter de badedraktene/bikiniene med en "stripe"fra overdelen og ned til underdelen? Jeg kommer til å være ganske høygravid til sommeren og synes det er så fint med en slik bikini på gravid :)

Sånne?

Hva slags bikini tror dere ville passer best til meg? Jeg er str 36 (27 i den typen buksestr.), så helt ok slank, men har en full C-kopp, altså 75 C. Jeg har målt meg rundt og skal visst egentlig ha 70 rundt, men koppene er perfekte når jeg bruker 75 C.

Skrevet

Sånne?

Hva slags bikini tror dere ville passer best til meg? Jeg er str 36 (27 i den typen buksestr.), så helt ok slank, men har en full C-kopp, altså 75 C. Jeg har målt meg rundt og skal visst egentlig ha 70 rundt, men koppene er perfekte når jeg bruker 75 C.

Da skal du faktisk bruke 70D. Går du ned en størrelse i omkrets må du opp en størrelse i cup. 75C = 70D = 65E osv. når det gjelder størrelsen på cupen. Ikke umulig at du skulle hatt 65E, dersom omkretsen din er 70 eller mindre.

Jeg synes kort, løs shorts og halterneck er finest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...