AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 vet ikke om dette er rett sted å poste denne på, men prøver alikevel. Noen som har erfaring med elipsemaskinen fra europris? Har så lyst på en, men har ikke så veldig god råd, også så jeg denne på europris. Håper på svar :D
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Skal du kjøpe billig treningsutstyr, så har jeg inntrykk av at det er bedre å kjøpe ergometersykkel enn ellipsemaskin. Ellipsemaskiner er avhengig av å ha ganske tungt hjul for at man skulle bruke dem ordentlig (altså gå ganske fort), mens sykler ikke har de samme begrensningene.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Mannen min kjøpte ellipsemaskin fra europris, og jeg kan si at jeg også har hatt stor nytte av den. Kosta "bare" 1000kr i de dager, men jammen har den holdt i over 4 år og hjulpet med å ta av til sammen 40 kg
Sekretæren Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Tråden er ryddet. Kjøp og salg er ikke tillatt i forumet. SportyShorty, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå