Gå til innhold

Planlegging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid bruker/ skal dere bruke på å planlegge brylluppet?

Vi kommer til å bruke 10 måneder, har akkurat bestemt oss og vi gifter oss den 21 august 2004.

Men samtidig så har jeg jo drømt om å gifte meg i mange år, så jeg visste jo hvordan jeg ville ha veldig mye før det ble bestemt

:D :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsket meg atten måneder, jeg fikk søtten.

Vi forlovet oss julaften i fjor og satte datoen da, 29. mai neste år.

Veldig fornøyd med det !! :hoppe:

Skrevet

Me forlova oss i mai 02, utan å tenkje på når me skulle gifte oss. Hausten bestemte me oss for neste sommar (altså 03), og fekk kyrkja reservert til 28. juni. Så gjorde me ingenting 'formelt' før januar... Og hadde veeldig god tid! Trur det er stor skilnad på oss, kor mange detaljar me vil planlegge og kor mange alternativ me vurderer for kva ting etc. og kor mykje ein overlet til andre å bestemme...

Rett og slett - 10 mnd. er iallefall plenty tid etter min standard! :wink:

Skrevet

Vi bruker 6 mnd, forlovet i sommmer, gifter oss i januar

Skrevet

Tre fire mnd.. Men vi skal ha ett velidg lite ett da :D

Skrevet

Hei

Vi skal også gifte oss 21.08.04.

Min kjære fridde på juleaften i fjord, så vi har holdt på

i det små siden da. Håper å få gjordt mye tidlig og ikke stresse den siste måneden. :D

Skrevet

Vi begynte for alvor å planlegge i begynnelsen av september. Da trodde vi at vi hadde littover et år på oss, men så viste det seg at festlokalene var opptatt 18. september neste år, så da ble det 3. juli istedet! Vi har nok av tid, tror jeg...har gjort en del av planleggingen i hodet men selve gjennomføringen gjenstår - har kun bestilt kirke og festlokaler.

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Vi har planlagt ganske lenge egentlig, men når vi nå først fikk bestemt oss for hvordan vi vil ha det og ca dato ble satt så har vi 4 mnd. Litt sent ute, de fleste lokaler vi kunne tenkt oss var allerede utleid.... Men det blir et lite bryllup med borgelig vielse, så jeg tror vi har nok tid i massevis!

Skrevet

Den dagen vi sier ja har vi planlagt i nesten to år... :oops: Men det er godt å vite at det er verdt det!! :ler:

Skrevet

Vi har brukt seks månder når bryllupsdagen kommer. Har brukt tiden godt og det er mange ting som ikke trengs å planlegges over lang tid. Men jeg er nøye med at ting blir slik jeg ønsker det. Føler også at tiden begynner å bli litt knapp nå siden jeg går på skole å har veldig mye annet en bryllupsplanlegging å drive med.

Tror alt fra 6 månder og oppover går bra. Jeg hadde ikke hatt tålmodighet til å planlegge over 1 år . Er liksom en slik person som må få gjort tingene med en gang.

Skrevet

Han fridde i 25 april og vi satte datoen samme kveld :D

Vi har hatt 9 måneder med planlegging!

Akkurat passe for oss :)

Skrevet

Frieriet var 29. mai i år, og bryllypet blir 19. juni 2004, så litt over et år. Er glad for det. Vi var tidlig ute med å bestille, og slapp å få høre: "Sorry, dere er for sent ute". :D

Skrevet

Digger fremdeles avataren din.....

*litt misunnelig* :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

vi har satt ca dato nå... (er litt fleksible da..) og i gang med "førplanlegging".. og vi har nesten to år igjen.. :oops:

men vi skal jo kooose oss lenge med planen før vi involverer foreldre osv (de er litt kontrollerende, så skal vi få det slik vi vil, må vi vite hva vi vil før vi involverer dem).. og de må vel få en 8-9 månderes varsel de også..

Skrevet

Hmmm... Jeg skal jo gifte meg hos byfogden. Vet noen når det er vanlig å ordne med datoen? Det eneste vi har bestemt oss for er til sommeren, men har ikke fått satt noen dato enda...

Skrevet
Digger fremdeles avataren din.....

*litt misunnelig* :ler:

Tusen takk, Tex!! :D

Skrevet

Vi har brukt ca 7 måneder på planleggingen, har ikke følt noe behov for mere tid, det meste er i box alt.

:pippi:

Skrevet
Jeg skal jo gifte meg hos byfogden. Vet noen når det er vanlig å ordne med datoen?

Vigfa:

Dere kan bestille hos byfogden inntil 4 måneder før vielse. Det har med foreldelse av papirer å gjøre.

Skrevet

Vigfa:

Dere kan bestille hos byfogden inntil 4 måneder før vielse. Det har med foreldelse av papirer å gjøre.

Tusen takk for svar! Da får jeg vel faktisk begynne å gjøre noe med det snart :wink:

Skrevet

Vi har brukt 6 mnd når dagen rinner.

Hadde fått aldeles fnatt av ventesyke om det skulle gått noe lengre tid!!!!!!!

er av den utålmodige typen. Du får ordnet det du trenger på 6 mnd til et lite bryllup! Men skulle vi hatt 200 gjester(evt 80) og full pakke så hadde det vært greit med det dobbelte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...