Gå til innhold

Trenger hjelp fort!

Gjest caramiacaramella

Anbefalte innlegg

Gjest caramiacaramella

Jeg visste ikke om jeg skulle poste denne i klær, sko og mote eller her, så jeg poster den bare begge steder.

Han jeg dater har invitert meg på fest ikveld, det er en av vennene hans som har bursdag som skal ha festen. Jeg kjenner ingen av disse vennene, så er litt nervøs for det, og i tillegg aner jeg ikke hva jeg skal ha på meg! Vi skal i utgangspunktet ikke ut, det er liksom bare en hjemmefest. Jeg aner ikke hvordan de andre som skal på festen kommer til å kle seg. Jeg bor i utlandet, og har ofte vært på fester med folk herfra, og da pynter jentene seg med korte kjoler og høye hæler. Men da skal man jo ut etterpå. Og jeg vil ikke være for pynta og se dum ut, men jeg vil jo heller ikke være for lite pynta!

Noen som har noen gode råd å komme med? Jeg vurderer å gå for et par trange jeans, en fin topp og støvletter(føler det ser mindre pynta ut enn stiletthæler) eller ballerinasko. Ellers har jeg også noen kjoler som ikke er så altfor pynta, type hverdagskjoler, som jeg kunne brukt lave støvletter med.

Jeg setter pris på alle råd eller tilbakemeldinger, jeg er nervøs nok for ikveld uten å måtte tenke på dette :gjeiper:

Hjeelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...