liv Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i det til guttungen, han vil så gjerne ha med Mikke Mus på. Hennes og Mauriz og BR leker har ikke i allefall
liv Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2011 Har sett der. Var bare et par som var fine og de sender ikke til Norge. Sett på Disneystore og men 20 dollar i porto for et par solbriller til 3,5dollar...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Har sett der. Var bare et par som var fine og de sender ikke til Norge. Sett på Disneystore og men 20 dollar i porto for et par solbriller til 3,5dollar... 150-160NKR sånn omtrent blir det vel? Det synes jeg var billig. Her i Norge ville de ha kostet mer enn det.
liv Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2011 tja på HM kosta de fleste 49.- men de hadde altså ikke Mikke Mus.
Gjest pysepusen Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Har sett der. Var bare et par som var fine og de sender ikke til Norge. Sett på Disneystore og men 20 dollar i porto for et par solbriller til 3,5dollar... Om det står at de ikke sender til Norge så er det mulig å sende mail til selgeren for å høre om han likevel kan sende hit. Har gjort det selv flere ganger og de fleste sier det er greit
ofelia Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Jeg må innrømme at jeg er ganske kjip i sånne situasjoner... Jeg ville tatt med meg ungen på butikken å vist ham at de ikke har Mikke Mus solbriller, så han kan få velge en av de andre.
liv Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2011 Jeg gjør sånn jeg og, men om noen viste om en annen butikk som hadde så kunne vi jo dratt i den
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 Vi har kjøpt med Ole Brum på Apotek 1. Kan jo hende de har andre Disney figurer og?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #10 Skrevet 6. mars 2011 Her er det briller, men jeg vet ikke hvor gammel gutten er så de er kanskje for barnslige? Det var en pakke med solbriller og t-skjorte med navnher, det var en del dyrere men portoen er ikke så ille.. og så er det jo t-skjorte i samme pakken. Jeg kan ikke se på bildet om det er mario på brillene, men det var det eneste jeg fant.
liv Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2011 Ingen Mario på de brillemne dessverre. Har lett høyt og lavt på ebay selv. Han er 4,5 år og de mikkebrillene var litt barnslige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå