Lenimor Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Noen som har sett en skikkelig god film i det siste? Har plutselig fått tid til å se film, det er sjelden, men jeg aner ikke hva jeg skal se....Setter derfor pris på anbefalinger.
Sofie_22 Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Spørs hva slags sjanger du liker da, men kan jo komme med noen filmer jeg liker; Shutter Island, Inception, Blood Diamond er noen jeg kommer på i farta.
Lenimor Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2011 Spørs hva slags sjanger du liker da, men kan jo komme med noen filmer jeg liker; Shutter Island, Inception, Blood Diamond er noen jeg kommer på i farta. Takk for tips, skal sjekke dem ut. Har ikke sett noen av dem.....
Gjest riotgrrrl Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Spørs hva slags sjanger du liker da, men kan jo komme med noen filmer jeg liker; Shutter Island, Inception, Blood Diamond er noen jeg kommer på i farta. Glad i Leonardo DiCaprio eller? Men skal si meg enig, alle disse filmene er bra!
Lenimor Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2011 Endte opp med å se Knight and day med Tom Cruise og Cameron Diaz. Meget komersiell, men en ok film for meg som har så liten tid til å se film til vanlig. Underholdende og forutsigbar. Det er greit det også, av og til......
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #8 Skrevet 5. mars 2011 Endte opp med å se Knight and day med Tom Cruise og Cameron Diaz. Meget komersiell, men en ok film for meg som har så liten tid til å se film til vanlig. Underholdende og forutsigbar. Det er greit det også, av og til...... Som sagt, INK er bra, men den er noe for seg selv. Du må like det litt uvanlige, det som gir tanker til inspirasjon. Men sånn ellers er den veldig fin.
Fashiondiva Skrevet 5. mars 2011 #9 Skrevet 5. mars 2011 Liker du musikk er Burlesque en film å anbefale
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #10 Skrevet 5. mars 2011 "Nights in Rodanthe" med Richard Gere og Diane Lane. En utrolig fin, fin, fin film! Og så forferdelig trist.. Den er så grusom og fin samtidig. Vekker mange følelser Jeg gråter meg nesten i hjel hver gang.
Djungelvrål Skrevet 5. mars 2011 #12 Skrevet 5. mars 2011 Trolljegeren, og en film som jeg har sett 3 ganger nå, Daybreakers. Makan til fasinerenede film skal du lete lenge etter og jeg liker ikke vampyrfilmer en gang! 1
Lenimor Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #13 Skrevet 5. mars 2011 Som sagt, INK er bra, men den er noe for seg selv. Du må like det litt uvanlige, det som gir tanker til inspirasjon. Men sånn ellers er den veldig fin. Skal sjekke den ut en dag. Men er redd den er for "mye" for min lille følsomme sjel. Er det noen her som har sett "meet Joe Black"? Jeg kan huske at den filmen gjorde veldig inntrykk på meg, for maaange år siden. Jeg tror jeg må se den igjen snart......
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #14 Skrevet 5. mars 2011 Skal sjekke den ut en dag. Men er redd den er for "mye" for min lille følsomme sjel. Er det noen her som har sett "meet Joe Black"? Jeg kan huske at den filmen gjorde veldig inntrykk på meg, for maaange år siden. Jeg tror jeg må se den igjen snart...... Det er ingenting skremmende i den filmen, ikke noe blod, ikke noe farlig sånn sett. http://sanne87.blogg.no/1257869552_i_n_k.html <--- hun forklarer så godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå