AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Jeg har noen få venner på FB(type familierelatert, ikke så lett å bare blokkere uten at det kommer spørsmål). Det gjør meg ingenting at de får se ting ved å gå inn aktivt på profilen min, men jeg har ikke lyst at de skal få oppdateringer fra meg...(type kleine kommentarer og myyye kommentarer på bilder, status etc) Så; kan jeg skjule mine oppdateringer fra deres newsfeed - men at jeg ikke stenger veggen min for de det gjelder? Vil ikke at de skal merke det....
Fluffe Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 De kommer nok til å merke du har blokert de fra å se oppdateringene dine. SNAKK med de isteden?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har noen få venner på FB(type familierelatert, ikke så lett å bare blokkere uten at det kommer spørsmål). Det gjør meg ingenting at de får se ting ved å gå inn aktivt på profilen min, men jeg har ikke lyst at de skal få oppdateringer fra meg...(type kleine kommentarer og myyye kommentarer på bilder, status etc) Så; kan jeg skjule mine oppdateringer fra deres newsfeed - men at jeg ikke stenger veggen min for de det gjelder? Vil ikke at de skal merke det.... Du kan sette på personvernstillinger på statusoppdatering. Da legger du inn hvem som ikke får se den manuelt for hver enkelt oppdatering. Men det er jo sånn at hvis det er du som har lagt ut bildene du kommenterer på så kan du skjule hele albumet for familien din f.eks. Om det er noen andres bilder, som dine familiemeldemmer ikke er venn med, er det stor sjans for at albumeierne har på private innstillinger på sine album slik at dine venner (som ikke er felles med albumeier) ikke kan se at du har kommentert på bildene deres.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 fant ut av det! Man kan faktisk skjule kun enkelte poster fra de man ønsker - altså, de kan se alt, men man kan skjule noen av postene hvis man ønsker. de får fortsatt se alt annet. muligheten ligger rett under statuslinjen, og man trykker customize. ikke så lett å ta en samtale med i vrige kommentatorer uten at de føler seg såret, og det har ikke jeg noe behov for når man faktisk skal omgås de relativt ofte. denne kommer jeg til å benytte meg av ja......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå