Wonders Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 skal du bo smack inni sentrum er Air in Berlin Hotel Ansbacher Str. 6 Berlin 10787 Tyskland helt greit . Fatter'n og jeg skal dit snart. Og vi flyr med Air Berlin hihi Artig kombinasjon. Vi skal på shopping og restauranter, på Zoo og Europasenteret, Ka De Wee... Vi betalte 1690 kr for 3 netter. Dele på to blir 845kr, ikke verst for 3 netter. Det er ikke store rom, men vi skal jo bare sove å dusje der... Vi har ikke betalt for frokostbuffet, det er for overpriset, og maten i nabolaget er mye billigere og bedre.
gard Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Hva regner du som billig? ;-) Vi bodde på Westin og det var faktisk ganske billig sett i Europeisk hovedstad sammenheng. Her er et reisebrev med bilder iallefall: http://gardkarlsen.com/Berlin_Germany_trip_report.htm . Hvor lenge skal du være der? 1
Gjest Cerridwen Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Agon am Alexanderplatz. Kjempefint hotell, med fine rom. Som også ligg veldig sentralt.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Agon am Alexanderplatz. Kjempefint hotell, med fine rom. Som også ligg veldig sentralt. Jepp, Agon-kjeden anbefaler jeg også. Fine hotell, ok priser. Spesielt om du får weekendtilbud.
Valdresen Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Var i Berlin nå i vinterferien og bodde på Hampton by Hilton ved Kurfurstendamm. Betalte ca 1600 for to personer. Kjempeflott rom, lekker frokost inkludert og veldig god service. Reiser gjerne tilbake!
Lille85 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2011 Tusen takk for svar! Skal sjekke litt jeg! Skal på hotell 10 nettet i Perleberg og 4 nettet i Berlin!!
Ravn1 Skrevet 12. mars 2011 #10 Skrevet 12. mars 2011 Hampton by Hilton Berlin City West! Kjempe fint hotell, anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå