AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Hva SØREN skal man gjøre når man har verdens beste mann og elsker, men allikevel er besatt av tanken om å prøve jentesex???? Prøvde det et par ganger i tenåra... glemmes ikke...:-) Er nå 39, og elsker min kjære over alt, men kjenner at jeg bare MÅÅÅ ha sex med en jente/dame...! Bor i Østfold, forøvrig...!:-)))
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Så dette er et rop om råd samtidig som du nevner hvor du bor i tilfelle noen melder seg 5
Gjest Sommertid Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Du får spørre mannen din om det er greit da. Hvis han godtar at du har sex med ande selv om dere er i forhold så er det vel bare til å hoppe i det.
Gjest male Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Hva SØREN skal man gjøre når man har verdens beste mann og elsker, men allikevel er besatt av tanken om å prøve jentesex???? Prøvde det et par ganger i tenåra... glemmes ikke...:-) Er nå 39, og elsker min kjære over alt, men kjenner at jeg bare MÅÅÅ ha sex med en jente/dame...! Bor i Østfold, forøvrig...!:-))) Øhhh... TREKANT!! Bare pass på å gi han like mye oppmerksomhet som jenta
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Hva med å snakke med mannen din om det? Kanskje han også drømmer om sex med ei annen jente/dame, og da kan dere jo slå to fluer i en smekk. Eller kanskje han synes det er greit om du har jentesex med ei som dere begge stoler på, uten at han er tilstede.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå