Gå til innhold

Hvordan får du ditt daglige brød?

Hvor kjøper du OFTEST brød?  

1 stemme

1. 1. Hvor kjøper du OFTEST brød?

• Bakeri
      2
    • Butikk
      28
    • Bensinstasjon etc.
      1
    • Baker selv
      12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper du brød hos baker? Eller i butikken? På bensinstasjonen? Eller baker du selv?

Her i huset kjøper vi stort sett brød på RIMI, er som regel der vi handler. Kjøper gjerne to-tre om gangen, deler dem i to og putter i fryseren. I blandt når vi har vært hjemme hos foreldre etc. i helgen kjøper vi "nybakt" brød på en bensinstsjon på vei hjem, deilig med ferskt brød når man kommer sliten hjem.

I det siste har mannen min bakt endel også. Har oppskrift på ett deilig brød med poteter i, så han baker det i blandt. Tre brød i slengen, så fyller vi fryseren og varierer litt mellom hjembakt og kjøpe-brød.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk brødbakemaskin i gave!! Den er i bruk daglig!!

Vi varierer mellom 2-3 forskjellige typer. Nam... :)

Skrevet

Varierer. Noen ganger kjøper jeg brød i butikken og noen ganger kjøper jeg hos baker. Alt etter hva jeg (eller de andre jeg bor sammen med) har lyst på. :P

Gjest lekebøll
Skrevet

I butikken.

Av og til hos "Godt brød" her i Oslo - det er desidert best! :D

Sysler med tanken om å bake selv, men det blir vel med tanken.

Skrevet

Litt miks.. Enten så kjøper jeg på butikken, eler bakeren når jeg har litt bedre råd, eller så baker jeg selv.

Skrevet

Egentlig spiser vi lite brød, annet enn mår vi har brød til middag. Men i helgene lager vi frokost.

Kjøper ofte halvstekte eller nystekte brød på Rimi og en og annen søndagsloff på bensinstasjonen.

Tidligere var jeg flinkere til å bake selv, men nå tar det for mye tid og krefter.

*skal bli flinkere til å bake*

Gjest Dolphina
Skrevet

Har bakeri rett ved jobben så når jeg husker det eller er innom kjøper jeg med et brød.

Betaler bare 8 kroner, så det er ganske billig!:)

Skrevet

Blir mye bensinstasjon og kiosk-brød på oss. Brød er jo best når det er rykende varmt :D

Innimellom blir det brødbakemaskin-brød, men der får jeg ikke skorpa til å bli sprø og god...

Skrevet

Kjøper brød på butikken, butikkbakt og ferdig oppskjært på Meny.....

Men ønsker meg brødbakemaskin, for da hadde sikkert jeg også bakt mer hjemme :roll:

Skrevet

Jeg baker selv, ble så lei butikkkbrød.

Baker tre brød hver uke, deler i to og fryser.

Kjøper nå brød veldig sjelden.

Skrevet

Har brødbakemaskin. I tillegg baker jeg gjerne rundstykker og horn. Kjøper relativt sjelden brød. Foretrekker da å kjøpe hos baker (Godt brød).

Skrevet

Baker selv stort sett, men kjøper jeg så må det være skikkelig grovt og smakfullt :blunke:

Gjest Hilde K S
Skrevet

I butikken og noen ganger baker mannen !

Skrevet

Kjøper i butikken, i bakeriet eller baker selv.

Nå har vi fått "Godt Brød" her i Trøndelags perle også, og der har de virkelig godt brød.

Men det er jo litt dyrt, da. Unner meg et valnøttbrød derfra i ny og ne.

Mannen har gått til innkjøp av brødbakemaskin, og den brukes en del i helgene. Herlig å stå opp til duften av nybakt brød! :Nikke:

Gjest the imp
Skrevet

Baker selv så ofte som mulig og fryser ned, men er det tomt i fryseren kjøper vi på butikken.

Skrevet

Før var jeg så flink at jeg bakte brød til oss. Desverre har jeg ikke tid til det lenger, prioriterer heller andre ting...kjøper derfor i butikken.

Skrevet

Det varierer, kjøper vel som oftest på butikken. Har brødbakemaskin så vi baker endel selv også. Noen ganger kjøper vi brød på bensinstasjon eller hos baker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...