Gjest Stemmeren Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Hei jenter. Takk for en fint forum som jeg har dratt mye nytte av tidligere. Jeg har problemer med å velge underforum. Selv om spørsmålene jeg vil stille dere ikke er seksuelle velger jeg å plasere tråden min her da det jo er seksuelt for meg. Jeg blir nemlig opphisset og synes det er pirrende å gå i klesbutikken å kjøpe jentetruser, bikinitruser osv. (Hvis noen lurte så er jeg en mann.) Er dette bare ekkelt og teit eller er det ok at jeg gjør det? Tenkte litt i forhold til at jentene på H&M osv. sikkert kjenner meg igjen etterhvert. Noe som forsåvidt også tenner meg. Haddet du hvis du jobber i en eller hadde jobbet i en butikk som solgte kvinneundertøy synes det var ubehagelig, eller kan jeg fortsette å gjøre dette? Håper på gode svar:) Hei hopp Stemmeren
Gjest Consensio Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Det er nok bare i ditt hode. Min mann kjøper jo ofte undertøy til meg og han har aldri lagt merke til noen rare blikk eller følt ubehag på noe måte. Han føler at han derimot får masse hjelp til å velge hva det er han burde kjøpe. Siden du går å tenker i andre baner, altså du fokuserer på at det er pirrende og slikt så føler du kanskje at alle andre "ser" hva du tenker. Det gjør de ikke. Så kjøp truser så mye du bare vil. Eneste er vel at noen reagerer dersom du prøver dem, men slik er det jo også for oss jenter 1
Antlers Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Hadde ikke syntes det var ubehagelig om du kjøpte undertøy eller andre dameklær, men om du var synlig opphisset ville det vært direkte ekkelt. Synes det er ufint å tvinge egen seksualitet på andre mennesker, men så lenge du oppfører deg normalt mens du handler ser jeg ikke problemet
Gjest Consensio Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Synlig opphisset hadde vært creepy ja Men det hadde det vært om det hadde vært Kondomeriet han hadde gått i også. 1
Gjest Stemmeren Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Hei igjen. Takk for svar, synes de virker betryggende. Må få sagt at jeg ikke på noen som helst måte viser jentene i butikken at denne fetisjen eller hva man skal kalle det gjør meg opphisset eller tent. I de fleste tilfeller spør de meg som regel om størrelsen på jenta som skal bruke trusene osv. da svarer jeg som regel et tall og gir utrykk for at det er til en jente. det skal sies at jeg også har svart at det er til meg, jeg fikk hjelp da også. Men blir det kanskje helt feil og bør jeg holde meg for god for det? Men da er det altså bare å kjøre på, så sandt jeg ikke viser meg opphisset? Hei hopp stemmeren
Gjest Consensio Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 syns ikke det blir feil om du sier at det er til deg selv heller jeg da De ansatte er jo der for å hjelpe en kunde og ikke minst, få solgt varer. Hvem som skal ha varene og hvorfor spiller jo liten rolle. Har hørt om butikkmedarbeidere som har opplevd å betjene menn som skal ha undertøy og klær til seg selv, hvor de har blitt litt satt ut til å begynne med, men som egentlig ikke syns det var så ille og betjente dem like godt som alle andre kunder.
Antlers Skrevet 5. mars 2011 #7 Skrevet 5. mars 2011 Synes ikke det gjør noe om du sier at det er til deg, jeg. Er du komfortabel med å si det så er det jo bare fint. Om du kjøper sexy blondetruser og sier at du skal bruke dem selv så blir det jo rimelig opplagt at det er noe du tenner på, men det er allikevel stor forskjell på å humre litt mens man sier "Nei, de er nok til meg, gitt", og på å plukke opp en truse og stryke den mot ansiktet inne i butikken. Det blir litt som når man handler kondomer på butikken. Det er ganske opplagt hva man skal bruke de til, men man gjør ikke noe stort nummer ut av det av den grunn
Gjest Stemmeren Skrevet 5. mars 2011 #8 Skrevet 5. mars 2011 Oi, så flott da. jeg har tydeligvis tatt litt feil og sett problemer i dette som kanskje ikke finnes. Flott at man kan være seg selv å gjøre det på den måten da. Takker igjen for mange oppløftende svar, spørs om ikke det blir en handletur til mandag da;) Hei Hopp Stemmeren
Gjest HunterLady Skrevet 5. mars 2011 #9 Skrevet 5. mars 2011 Alt salg er gunstig for butikken, så driter nok en lang marsj i dette. Er nok heller du som føler at de tenker at du er merkelig. Kan godt være de synes det også, men hva så? Er jo ikke kriminelt å kjøpe truser. Kan jo være de tenker "Oi, dama hans er heldig. Hun må ha mange truser!!" :gjeiper:
Gjest Stemmeren Skrevet 5. mars 2011 #10 Skrevet 5. mars 2011 Hei og takk for svar igjen, men hadde visst et per spørsmål til. Håper det går fint:) Hvor tror dere at jentene er mest åpne og hjelpsomme hvis jeg først sier til dem som det er når de spør? I dedikerte undertøysbutikker eller i klesbutikker alla H&M osv? Selv foretrekker jeg nemlig å handle i butikker som selger alt av tøy... Blir vel litt sånn at i en undertøysbutikk så tror vel damen i butikken at jeg handler i dama mi og da er det desverre ikke like pirrende for meg. Hmm. Hei Hopp stemmeren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå