Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når udyret prøver seg på skjønnhet oppstår det en del spørsmål.

Jeg liker å farge håret mitt selv, men liker ikke å farge det med permanente farger/ammoniakk på egen hånd. Sikkert bare tullete forestillinger, men sånn er det nå. Sist jeg farget håret mitt var det med en sånn Casting Creme Gloss/hårfarge fra Loreal uten ammoniakk med varighet på ca 6-8 uker, og dette var for 4 uker siden.

Må jeg vente 2 uker før jeg farger det igjen? Eller er disse 6-8 ukene bare en pekepinn på hvor lenge fargen skal vare? (Jeg vasker håret mitt ganske ofte, ser for meg at det påvirker varigheten) Eller har det noe med allergi eller å utsette hodebunnen for sterke saker for ofte?

Håper det er noen der ute med kunnskap og svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at fargen vil holde i 6-8 uker. Den vil altså bli blassere og blassere. Har ikke noe med allergi osv å gjøre. Men det er jo selvsagt ikke bra for hodebunnen og håret... men du kan fint farge det igjen nå.

AnonymBruker
Skrevet

Det med 6-8 uker er som du selv sier bare en pekepinn :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

er casting creme gloss bra? har hørt at den sitter myye lenger enn 6-8 uker

Skrevet

Takk for svar:) Da kjører jeg på med farging!

Til sistemann: Jo, forsåvidt. Egentlig veldig fornøyd. Men jeg liker en veldig "mettet" farge.

AnonymBruker
Skrevet

er casting creme gloss bra? har hørt at den sitter myye lenger enn 6-8 uker

Nå er dte nesten to år siden jeg brukte casting creme gloss, men jo, den satt i mye lenger enn 6-8 uker på meg iallefall.

Problemet for meg ble mer en veldig synlig ettervekst enn at fargen slapp taket i håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...