AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Må innrømme at jeg aldri har jobbet i et selskap som har HR-avdeling, derfor jeg er nysgjerrig Skjønner jo at de jobber med rekruttering, julebordet, sommerfesten, personalsamtaler og kartleggingen av miljøet men utover det, hva driver de med? hvordan kan det være nok arbeid til å fylle stillingen til flere ansatte?
Deadlyy Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Du spurte ikke om hva jobben omfatter når du var på intervju/eller fikk jobben? :S
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Du spurte ikke om hva jobben omfatter når du var på intervju/eller fikk jobben? :S har jeg sagt at jeg har søkt jobb i noen HR-avdeling? jobber med noe helt annet, derfor jeg er nysgjerrig. hilsen TS
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 hvordan kan det være nok arbeid til å fylle stillingen til flere ansatte? Desto fler ansatte desto mer arbeid på HR avdelingen. Så har inegn problemer med å fortå at man lett kan fylle stillingen til flere ansatte. I bedriften jeg er ansatt teller HR avdelingen 5 ansatte. To som tar alt rundt rekrutering av ansatte, en som har med sykemeldinger og all oppfølging rundt dette, en jurist som tar seg av det juridiske, og en direktør som har det overordnede ansvaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå