Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tiden rundt EL går jo greit :sengekos::fnise: Men hva gjør dere når det ikke er mer igjen å gøre og man bare venter på å teste? Jeg er så utålmodig som person at jeg blir helt gal av denne ventetiden på nesten to uker!!! :daane:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

leter etter symptomer :fnise:

• Liker 1
Skrevet

lever et vanlig liv! gjør som du pleier, og ikke sett livet ditt på vent. i perioden før jeg visste at vi ikke kunne få det til på vanlig måte så sørget jeg for å ha fullstappet timeplan, og vips så kom mensen... :fnise: . er så utrolig glad for at jeg aldri har vært av de som endrer hele livet fordi man blir prøvere, i mitt tilfelle hadde det vært totalt bortkastet.

Skrevet

Pakker sekken, reiser Norge på langs eller tvers, padler kajakk, dykker, svømmer i de norske fjordene, isbrevandring og andre spennende aktiviteter :regn:

Nei, lever et helt normalt liv! Mange unngår alkohol og det er gjerne det eneste som kanskje kan være å anbefale. Selv om det ikke skal ha så mye å si for festingen av egget så slipper en å tenke "åh, jeg drakk alkohol når jeg var 4-6dager gravid"...

Skrevet

Hehehe! Av og til skulle jeg ønske jeg hadde slike ting på timeplanen mens dagene sniker seg avgårde og man later som man ikke vet at det er ti, ni, åtte, sju, seks, fem osv dager igjen til ikm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...