Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ekstremt lite peiling på TV, men håper alikevel noen kanskje kan hjelpe meg! Jeg har en GET-boks på tvn min. Når jeg normalt skrur den på så trykket jeg på TV av/på-knappen og så en annen påknapp. En jeg har på besøk trykket på disse to og fikk opp bilde på skjermen, men da hun skulle bytte kanal så trykket hun på "kanal + -"-knappen.. Da ble skjermen helt blå! Når jeg skal bytte kanal ellers, så trykket jeg på "ok" og kan deretter velge kanal.

Nå er skjermen bare helt blå, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Jeg har prøvde å "trykke tilbake" med kanal-knappen men skjermen er bare helt blå. Ingen av knappene virker. Eneste er en annen kanal knapp, og når jeg trykker på den står det mono 1, mono 2, mono 3 osv..

kan noen hjelpe meg!? Samboer som har satt oppp dette her jobber til sent i kveld, og kan ikke nåes mens han er der.. Snart får jeg flere på besøk og planen var lisom å se VM =(

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommertid
Skrevet

Har du prøvd å skru get boksen av og på? Ofte så kommer bildet opp automatisk når man gjør dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slå først av, så på igjen, både tven og boksen.

Skrevet

Eller hvis du har en knapp på tv kontrollen (ikke get kontrollen) som heter source, trykk på den og bla deg gjennom listen som kommer opp.. Da får du innput valgene..

AnonymBruker
Skrevet

Get har hatt driftsproblemer i dag, så hvis du fortsatt ikke har signaler anbefaler de å koble fra dekoderen og bare putte ledningen rett i veggen.

Skrevet

Regner med du har fått TV tilbake nå? Get har vært nede stort sett over hele landet en stund nå i formiddag

Nå er i alle fall alt tilbake her.

Skrevet

Den er fortsatt like blå:( Jeg har prøvd å skru av og på igjen både tvn og dekoderern, men det hjalp ingenting. Prøvde også å trykke på source, men det står bare "ikke tilgjengelig" nederst på skjermen. Ååååå!! =(

Skrevet

Ai ai ai! SKulle du sett!! Der kom den vet du! Jeg trykket mange ganger på "annen kilde" knappen på get-kontrollen og plutselig var den tilbake! Jeg kan da huske at jeg prøvde det istad også, uten at det funket, men det var kanskje pga tekniske problemer som noen her sa.

Alikevel: Tusen takk alle sammen! Nå blir det VM i stua:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...