AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Noen som har erfaringer fra nettstedet nettdating.no? Jeg skulle registrere meg der, men blir litt skeptisk når de vil ha mobilnr, adresse, fullt navn o.s.v.
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Høres direkte skummelt ut! Ikke registrer deg der.
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Noen som har erfaringer fra nettstedet nettdating.no? Jeg skulle registrere meg der, men blir litt skeptisk når de vil ha mobilnr, adresse, fullt navn o.s.v. Dette ser da ikke skummelt ut. Jeg er riktignok ikke på dette nettstedet, men på to andre. De spør etter det samme der, det er av praktiske årsaker. Angående mobilnummeret står det med understrekning hvorfor det er viktig å oppgi. Du får tilsendt en kode som du skal bruke når du første gang logger deg inn. Senk skuldrene og ta sjansen, du .
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Høres direkte skummelt ut! Ikke registrer deg der. Dette har du mye erfaring med, skjønner jeg . 2
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Dette har du mye erfaring med, skjønner jeg . Øhhhhh, nei. Egentlig ikke akkurat hehe
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Vært registrert der i en uke eller noe, ikke en kjeft som har tatt kontakt Mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå