Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Så på god morgen Norge i dag...der snakket de om at det begynner å bli mer og mer vanlig at MENN sminker seg!!!!??

Jeg personlig synes det er ganske ekkelt og mener dette er en damegreie..

Hvordan hadde du reagert dersom DIN mann ville ta på seg litt sminke,for å bli exstra fin..en lørdags-kveld???? :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kvalm:

... synes ikke det er noe - så ellers takk..

(Minnes en gang på syttitallet .. meget ung.. og skulle på fest på "lokalet"... hvor en av gutta satt i bilen og tok på øyenskygge... - skikkelig turn-off.. og han som egentlig var så kjekk.... :grine: )

Skrevet

Vet om en gutt som legger diskret eyeliner, ser egentlig ok ut. Min kjære har sin egen dekkstift, selv om den ikke er så ofte i bruk.

Skrevet

Er litt ambivalent i forhold til det der, jeg.

Noen gutter blir dritkule med sminke og kler det skikkelig godt.

Men jeg hadde knekt sammen i latter om sambo kom og hadde sminket seg. Han er bare ikke typen. Og for å være ærlig så hadde det vært litt turn-off for meg også...

Skrevet

Jeg synes også det er turn-off. Eneste som godtas her er selvbruningskrem og dekkstift!

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg blir nok ikke så imponert om jeg må dele mascara'en min med en eventuell kjæreste.

Andre gutter bryr jeg meg ikke med.

Skrevet

Dersom min kjære, mandige bamsemann, hadde begynt å ta på seg sminken min, så hadde jeg vel egentlig fått et latterkick. Det blir egentlig litt usannsynlig.

Skrevet

Jeg husker debatten var oppe også tidlig på nittitallet. Da opplevde vi kvalmefornemmelse bare ved tanken at fremtidens menn skulle sminke seg. Vel, jeg så ikke noe til denne mannen i det tiåret....tror dette er en bølge, heldigvis.... :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

Min første tanke til dette var: :ler:

Men på den annen side, hvorfor ikke?

Tror dette vil bli mer og mer vanlig etterhvert.

Skrevet

Har ikke helt sans for det jeg for min del..., men om noen år er det sikkert helt normalt og ingen som reagerer, men jeg skal ikke oppfordre min mann til å gjøre det ihvertfall. :P

Skrevet

Sminke og sminke; defineres rensekrem, ansiktskrem og dekkstift som sminke? Det er vel glidende overganger på hva vi reagerer på: OK med dekkstift, Eyeliner er vel - kremt - litt rart, men greit. Øyenskygge???

Skrevet
Jeg husker debatten var oppe også tidlig på nittitallet. Da opplevde vi kvalmefornemmelse bare ved tanken at fremtidens menn skulle sminke seg. Vel, jeg så ikke noe til denne mannen i det tiåret....tror dette er en bølge, heldigvis.... :wink:

jeg brukte en del mascara på den tiden.... :sjarmor:

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg så en gutt på tv i går, (var en reportasje fra en videregående skole i Oslo ang antirøykespill/kamåpanje) han brukte helt klart øyesminke og var kjempefin, pen og typete. Hadde jeg gått i klassen hans.... :wink::lol:

JEg blåser i om gutter og menn sminker seg eller ikke. Så lenge det "passer" til resten av mannen!

Gjest sexysadie
Skrevet

Har sans for at menn passer huden sin og går i dusjen hver dag,og føler de at de er fargeløse så kan de farge bryn og vipper på en salong.

Derefter at jeg skal dele min make-up med dem...?

No fucking way

Skrevet

Det så jeg også, Embla!

Og han var kul, virket veldig OK!!!!

Men for meg er menn med sminke skikkelig turn-off!

Gjest sexysadie
Skrevet

Men for meg er menn med sminke skikkelig turn-off!

Enig, derfor må vi slå hardt ned på slike tendenser.

Skrevet

Er sminke forbeholdt kvinner?

Jeg synes ikke det!!!

Skrevet

Min grense går nok ved lebestift og øyenskygge, selv om det neppe er noe stort problem for meg personlig. Sliter fortsatt med å få min Mr. Macho til å bruke litt fuktighetskrem i ansiktet........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...