Gå til innhold

tvangssulte meg selv..?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg skal stramme opp magen min litt få en fastere mage og fjerne mine bilring.. hvordan gjøres dette hjemmefra?kuttenned på brus sjokolade osv og holde meg til sunt, eller tvangssulte og spise minst mulig..? regner vel med at det er vanlig situps som er det som egner seg til magen.. men hva med maten?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Mange små og sunne måltider. Sulte deg selv er ikke lurt, for da vil kroppen din begynne å gå på reservene og det vil ta lengre tid å gå ned.

5-6 små måltider om dagen, 2-5 grønnsaker og en eller to frukt. Normal middag, men mindre porsjon enn det du vanligvis spiser.

Sit up strammer opp hele holdningen din, og du vil dermed virke tynnere :wink: ellers er det raske spaserturer, jogging, step, spinning og annen trening. 2-3 ganger i uken bør du kanskje trene, og da minst i 20 min :wink:

IKKE SULT DEG

Skrevet

Vet du hva ?

Jeg tror nesten du VET selv,- at du ikke skal tvangssulte deg.

Spis ofte og lite

Kutt ut det meste av brus og godterier,- men unn deg littegrann på lørdager

Drikk mye vann

Spis frukt og grønt

Mosjoner jevnlig, ikke overdriv - en gåtur hver dag eller å jogge noen ganger i uken bør holde

Sit-ups er bra for magen,-. gjør det slik at du får trent alle "delene" av magen,- legg det ene benet oppå det andre og omvendt. Da trener du sidene også

Det kan også være lurt å ta middagen / tunge måltider FØR klokken 18 om kvelden,- spiser du masse sent om kvelden, KAN man legge på seg. Men det er individuelt.

Kanskje det er lurt å melde seg inn på et treningsstudio ? De pleier å være veldig behjelpelige med øvelser tilpasset deg!

IKKE TENK SLANKING ELLER SULTEKUR - DET GJØR VONDT VERRE

Lykke til :)

Skrevet

Egentlig - vet vi det vel Gjest at vi ikke skal tvangssulte oss .....men det er bare så vanskelig å tenke det vekk når det liksom er et alternativ - om enn et fryktelig dårlig alternativ!!! .... :wink:

Prøv å ikke gjør det gjest ....hør på hva de andre har skrevet - det er fornuftige ord .....de er fornuftige her inne nemlig :wink: - det gjelder bare å greie å høre på det de sier .....

Og sittups hjelper - bare du greier å huske på å ta dem ......

*motovasjon kom treng deg på - her skal du masse motstand finne !* *prøve å motiver meg til å begynne igjen jeg også *

lykke til !!!

Gjest Anonymous
Skrevet

hehe likte det siste motivasjonsutsagnet:) ja det er jammen meg ikke lett.. men jeg får vel bare sette i gang å ta dem da!

Skrevet

Prøv å spis 600g grønnsaker om dagen (ikke erter eller mais). Det metter samtidig som det er med til å øke forbrenningen.

... og 4 frukter daglig... Bananer teller som to. Og alternativt for en frukt kan du drikke et glass juice.

Og Brød - kornprodukter vrimler med kalorier, prøv å reduser dette.

Og du kunne jo se om du kunne finne en aktivitet du liker :P

Lykke til :P

Skrevet

Når man slanker seg går mange - også jeg over til knekkebrød - isteden for brød .....men hvorfor det egentlig?? blir man slankere av det enn brød eller er det det at ferskt brød er bedre enn knekkebrød og da spiser man mer??

*gruble på dette*

Skrevet
Når man slanker seg går mange - også jeg over til knekkebrød - isteden for brød .....men hvorfor det egentlig?? blir man slankere av det enn brød  eller er det det at ferskt brød er bedre enn knekkebrød og da spiser man mer??

*gruble på dette*

Knekkebrød er like ille som brød om man vil spare på kaloriene...

Skrevet
Når man slanker seg går mange - også jeg over til knekkebrød - isteden for brød .....men hvorfor det egentlig?? blir man slankere av det enn brød eller er det det at ferskt brød er bedre enn knekkebrød og da spiser man mer??

*gruble på dette*

40gr grove knekkebrød tilsvarer 50gr grovt brød i kalorimengde. For min del blir jeg mer mett av 3 knekkebrød (ex. Wasa Husman) (40gr) enn to veldig tynne skiver brød (f.ex ferdig oppskjært) (50gr). Det er også, for min del i hvertfall, lettere å vite at jeg ikke har fått i meg for mye når jeg spiser ex. ant knekkebrød, enn når jeg må skjære egne skiver.

Skrevet

Sulteforing er ikke lurt i noen sammenhenger. Men husk at fasong er det lite å få gjort med, proposjonene vil alltid være der men alt minker likt. Man kan desverre ikke punktslanke seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...