Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etterosm jeg har skjønt det rigtig, så får man utfold som minner om rå eggehvite/slim rett rundt eggløsningen?

Men kan man ha eggløsning uten denne Utfloden?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

takk!

jeg har det slik ca annenhver mnd, så tenkte jeg kansje bare har el annenhver mnd også....

AnonymBruker
Skrevet

Ikke godt å si.. jeg er ingen espert på dette, men ser at flere andre driver og temper og tar EL-tester osv... jeg er så usikker på hva EL-slim egentlig er at jeg lurer på om jeg alltid har det... og det kan jo også være et negativt tegn... jeg er i pp2 og tenker at om det ikke går denne gangen og ikke neste, så kjøper jeg meg et par EL-tester ;) Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle ser dette slimet komme ut, noen foretrekker derfor heller å sjekke innvendig. Lavt væskeinntak og bruk av enkelte allergimedisiner er noe av det som kan føre til mindre slim under eggløsning. Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde selv lite EL-slim, og bestemte meg derfor for å drikke slimløsende hostesaft rundt EL for å hjelpe på litt. Har forstått det sånn at man fint kan ha EL uten slim, men at svømmerne har mye vanskeligere for å nå egget uten. Jeg ble gravid på første forsøk med hostesaft ;)

Skrevet

Da er vi ganske like... Jeg tror jeg bare får el- smerter og el-slim annen hver mnd.. Skikkelig irriterende. Men man får bare prøve å ha masse :sengekos: uansett :) Trenger jo ikke el-slim for å bli gravid :)

AnonymBruker
Skrevet

Da er vi ganske like... Jeg tror jeg bare får el- smerter og el-slim annen hver mnd.. Skikkelig irriterende. Men man får bare prøve å ha masse :sengekos: uansett :) Trenger jo ikke el-slim for å bli gravid :)

Trenger og trenger. Det er mye lettere for sædcellene å svømme i eggløsningsslim.

Skrevet

Trenger og trenger. Det er mye lettere for sædcellene å svømme i eggløsningsslim.

Ja, men du kan ha eggløsningsslim uten at det er synlig også.

Skrevet

Det er mange som aldri opplever den type el-slim og ikke har noen problemer med å bli gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...