AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Etterosm jeg har skjønt det rigtig, så får man utfold som minner om rå eggehvite/slim rett rundt eggløsningen? Men kan man ha eggløsning uten denne Utfloden?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Tror ikke alle får dette. I alle fall ikke like mye... http://www.pernille.info/cervixsekret.htm
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 takk! jeg har det slik ca annenhver mnd, så tenkte jeg kansje bare har el annenhver mnd også....
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Ikke godt å si.. jeg er ingen espert på dette, men ser at flere andre driver og temper og tar EL-tester osv... jeg er så usikker på hva EL-slim egentlig er at jeg lurer på om jeg alltid har det... og det kan jo også være et negativt tegn... jeg er i pp2 og tenker at om det ikke går denne gangen og ikke neste, så kjøper jeg meg et par EL-tester Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Ikke alle ser dette slimet komme ut, noen foretrekker derfor heller å sjekke innvendig. Lavt væskeinntak og bruk av enkelte allergimedisiner er noe av det som kan føre til mindre slim under eggløsning. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Jeg hadde selv lite EL-slim, og bestemte meg derfor for å drikke slimløsende hostesaft rundt EL for å hjelpe på litt. Har forstått det sånn at man fint kan ha EL uten slim, men at svømmerne har mye vanskeligere for å nå egget uten. Jeg ble gravid på første forsøk med hostesaft
Smørblomst82 Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Da er vi ganske like... Jeg tror jeg bare får el- smerter og el-slim annen hver mnd.. Skikkelig irriterende. Men man får bare prøve å ha masse uansett Trenger jo ikke el-slim for å bli gravid
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 Da er vi ganske like... Jeg tror jeg bare får el- smerter og el-slim annen hver mnd.. Skikkelig irriterende. Men man får bare prøve å ha masse uansett Trenger jo ikke el-slim for å bli gravid Trenger og trenger. Det er mye lettere for sædcellene å svømme i eggløsningsslim.
Smørblomst82 Skrevet 8. mars 2011 #9 Skrevet 8. mars 2011 Trenger og trenger. Det er mye lettere for sædcellene å svømme i eggløsningsslim. Ja, men du kan ha eggløsningsslim uten at det er synlig også.
Strix Skrevet 8. mars 2011 #10 Skrevet 8. mars 2011 Det er mange som aldri opplever den type el-slim og ikke har noen problemer med å bli gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå