Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er godt voksen, og har enda ikke funnet en foundation-favoritt. Har prøvd mange, og hadde stor forventning til Chanel lift lumiere sin, men denne kaket seg på meg. Helt utrolig, da mange skryter av denne.

Så jeg mottar tips med glede. Kan ikke ha pudder foundation, da den legger seg i rynker og tørrhetslinjer. Synes dette er så utrolig vanskelig!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Jane Iredale har en veldig bra flytende mineralfoundation. Dersom du ikke vil ha en med mye dekkevne, har jo også gloMinerals en bra som kan blandes med fuktighetskrem for å få en farget dagkrem :)

Ellers så kan jeg si meg enig med deg i at jakten på en god flytende foundation er et evig mas!

Skrevet

Lumene Natural code og Lancome Teint Idole Silky Matt er de flytende foundationene jeg er mest fornøyd med : -)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) flere tips?

Skrevet

Jeg anbefaler også Jane iredale sin flytende. Siden jeg også er godt voksen :) unngår jeg foundation i pudderform, det blir rett og slett ikke pent.

Jane Iredale sin er ikke heldekkende, men det er noe av det som gjør at jeg liker den. Den jevner ut og dekker det som gjør at huden ikke ser pen ut.

En ser ikke ut som en har på seg en maske med den foundation, noe en kan risikere med en som dekker alt.

Det jeg synes er viktigt med foundation, er at det ser naturlig ut.

Jane Iredale sin passer også for tørr hud :)

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takker for svar..kanskje jeg skal prøve jane iredale sin, men vanskelig med farge da. Jeg liker medium beige farge, har ganske lys hud med litt gult og rødt. Men synes også det er greit at den dekker litt, da jeg har en del ujevnheter. :)

Skrevet

Bedre å bruke concealer for å dekke. Det er ikke meningen at foundation skal dekke slikt : -)

• Liker 1
Skrevet

Ts her. Takker for svar..kanskje jeg skal prøve jane iredale sin, men vanskelig med farge da. Jeg liker medium beige farge, har ganske lys hud med litt gult og rødt. Men synes også det er greit at den dekker litt, da jeg har en del ujevnheter. :)

Her og Her Gå på mineral makeover room på den siste.

Jeg har et par pigmentflekker og noen arr etter kviser, og den foundation dekker såpass bra at jeg synes det er helt greit å ikke bruke noe annet.

Men jeg brukte litt tid på å se og lese om fargene, så jeg traff rett farge første gangen.

Skrevet

Mine favoritter:

1. MaxFactor Age Renew: Består av lysreflekterende partikler og jeg syns den gir et kjempefint resultat. God og rimelig! Ca. 159,-

Les mer om den her: http://henriettehodne.blogg.no/1296293991_foundation_anbefaling.htm

2. Babor Deluxe Foundation: En rik, kremete foundation med "lifting" effekt og består også av "fryste" hyaluronsdråper og hveteprotein som gir fuktighet til huden.

Den er jeg også veldig fornøyd med, men den er litt dyr. Koster 495, men er absolutt verdt å prøve! :)

Husk alltid å rens huden og bruk en hudkrem som er tilpasset din hudtypen, så kan du ha det gøy med makeupen etterpå :)

Lykke til!

Henriette

AnonymBruker
Skrevet

Hva med den til 40 kr på H&M?

Ubrukelig? Jeg har faktisk ikke funnet en som passer meg bedre. Selv disse til 500kr stk...

Skrevet

Jeg tror kanskje fargen Bisque vil passe deg i Jane Iredale?:) Den har jeg, lys hud med røde partier og fregner.

Gjest Nanne70
Skrevet

Gûerlain Parure. Jeg har brukt Gûerlain Issima før den gikk ut av produksjon, og det er den desidert beste flytende foundationen jeg noen gang har brukt! God dekkevne uten at huden så sminket ut i det hele tatt, og minsket de få rynkene jeg har.

AnonymBruker
Skrevet

Gûerlain Parure. Jeg har brukt Gûerlain Issima før den gikk ut av produksjon, og det er den desidert beste flytende foundationen jeg noen gang har brukt! God dekkevne uten at huden så sminket ut i det hele tatt, og minsket de få rynkene jeg har.

Hvor får du kjøpt den?

Skrevet

Parure aqua eller extreme?

Skrevet

Det finnes også en luksusversjon, Parure Gold.

Jeg har selv fargeissues mtp. Guerlain. Fargene blir alle som en oransje på min hud (nøytral, lys).

Gjest Nanne70
Skrevet

Hvor får du kjøpt den?

Hos Estethique, bl.a.

Gjest Nanne70
Skrevet

Aqua, men har lyst til å prøve Extreme. Jeg synes forøvrig ikke at Parure er fullt så bra som Issima, men bedre enn andre foundations jeg har prøvd.

Gjest Nanne70
Skrevet

Det finnes også en luksusversjon, Parure Gold.

Jeg har selv fargeissues mtp. Guerlain. Fargene blir alle som en oransje på min hud (nøytral, lys).

Jeg har en mer gylden hud, så har ikke hatt noen problemer mht fargene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...