Gjest jes Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Hei! Ser på http://www.pandoras-closet.no/shiny/2261-flytende-latex---metallic-bla.html at man kan kjøpe flytende latex for å lage egne klær. Er litt skeptisk, men tenkte å høre om noen har erfaring, kunne jo vært morsomt. Blir det like bra som bildet på pakningen?
Gjest rubber Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Det er til for lek og morro. Om du ønsker plagg så er flytende latex ikke noe som vil gjøre at du får det. Så bildet på boksen, er skrytebilde.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Hei! Ser på http://www.pandoras-closet.no/shiny/2261-flytende-latex---metallic-bla.html at man kan kjøpe flytende latex for å lage egne klær. Er litt skeptisk, men tenkte å høre om noen har erfaring, kunne jo vært morsomt. Blir det like bra som bildet på pakningen? Punkt 1: barber alt av hud latexen skal føres på for å unngå en smertefull "voksing" når det skal taes av plagget på boksen blir nok litt skrytebilde, slik som grandisen på pakka aldri ser ut som den du tar ut av ovnen hjemme. Når det er sakt så er flytende latex masse gøy, men krever litt nøyaktighet og tålmodighet. Det følger med en svamp-pensel-applikator i de boksene der som er fine å påføre med, men husk at hvert lag blir veldig tynt så det kreves flere omganger til ønsket tykkelse. Er man ute etter en supertynn engangsdrakt så er flytende latex helt perfekt, det blir som et ekstra lag hud som forhøyer følsomheten i huden nærmest. Det skal fint gå ann å lage plagg av det (bruk f.eks pjur bodyglide på huden før påførelse så det er lett å ta av) men hold plaggene helt på et basic-nivå. Er definitivt verdt et forsøk etter min mening hvertfall :D men igjen så er det sikkreste om du er ute etter latexplagg, rett å slett å kjøpe ferdig støpte plagg
Gjest jes Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 høres veldig morro ut, gjør ikke noe om klærne ikke kan brukes igjen, er mer der og da opplevelse, og heller en følelse av latex. men jeg ser at dette også kan kjøpes for halve prisen i hobbybutikker etc, er flytende latex det samme her? lurer også på hvordan det er å pensle det over div kroppsåpninger? hva skjer da?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 høres veldig morro ut, gjør ikke noe om klærne ikke kan brukes igjen, er mer der og da opplevelse, og heller en følelse av latex. men jeg ser at dette også kan kjøpes for halve prisen i hobbybutikker etc, er flytende latex det samme her? lurer også på hvordan det er å pensle det over div kroppsåpninger? hva skjer da? Personlig ville jeg aldri smurt meg inn i latex fra hobbybutikker og liknende da dette ikke er ment til å bruke på hud, men heller på ting. Om hobbybutikken selger latex ment til spesial effekt sminke så har jeg hørt denne ofte er veeldig tyntflytende. Latexa sin (som er den Pandoras fører) er i det minste produsert med det formål å brukes på hud så der føler jeg meg trygg. Jeg har ikke latexallergi, men har vært borti dårlig latexprodukter som ga en intens svie/etsende følelse. Hvordan den er å pensle over kroppsåpninger vet jeg ikke, må ta i betraktning at huden rundt kjønn/anal/lepper er veldig tynn og følsom men er man forsiktig og passer på å fjerne alt i etterkant tviler jeg på at det er noe problem. Bare husk at det kun er ment til utvendig bruk, og test gjerne på huden FØR du begynner å pensle inn det som er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå