Adrenalina Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Er det noen som vet om en liste over ingrediensene i hudpleie? Det står gjerne på engelsk eller latin,nå trenger jeg en liste hvor det står på norsk hva de forskjellige tingene er. Håper dere skjønner hva jeg mener. Takk for hjelpen
Yasi Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Jeg holder på å lage en sånn liste på bloggen min. Det finnes altfor mange ulike ingredienser, så den listen er langt ifra ferdigutviklet, men du kan jo ta en titt hvis du vil Min lenke. Listen er under stadig utvikling, så du må bare si ifra hvis du vil at jeg skal tilføye noe
Adrenalina Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2011 Jeg holder på å lage en sånn liste på bloggen min. Det finnes altfor mange ulike ingredienser, så den listen er langt ifra ferdigutviklet, men du kan jo ta en titt hvis du vil Min lenke. Listen er under stadig utvikling, så du må bare si ifra hvis du vil at jeg skal tilføye noe Takk Yasi:-),men det jeg mener er for eksempel:hvis det står Urea,hva er det på norsk? På samme måte som at essensial oils er essensielle oljer. Enkelt fortalt,jeg trenger å ha det oversatt på norsk. Jeg har begjynt å blogge selv og tenkte å lage en liste jeg også. Jeg hermer ikke etter deg:-)Jeg visste ikke at du også holdt på med en slik liste før nå idag da du linket til den. Ideen med en liste fikk jeg for ett par dager siden:-) Jeg har sett du har fått mye dritt her inne,og jeg fatter ikke at folk kan være så råtne og bedritne.Har fått en del pes jeg også,men personangrep,slik du har fått,er absolutt ikke akseptabel. Ikke bry deg om dem du Yasi.Stå på videre.Klem:-)
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Urea er urea (karbamid). Svar på slike ting finner man på google. 1
Yasi Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 (endret) Takk Yasi:-),men det jeg mener er for eksempel:hvis det står Urea,hva er det på norsk? På samme måte som at essensial oils er essensielle oljer. Enkelt fortalt,jeg trenger å ha det oversatt på norsk. Jeg har begjynt å blogge selv og tenkte å lage en liste jeg også. Jeg hermer ikke etter deg:-)Jeg visste ikke at du også holdt på med en slik liste før nå idag da du linket til den. Ideen med en liste fikk jeg for ett par dager siden:-) Jeg har sett du har fått mye dritt her inne,og jeg fatter ikke at folk kan være så råtne og bedritne.Har fått en del pes jeg også,men personangrep,slik du har fått,er absolutt ikke akseptabel. Ikke bry deg om dem du Yasi.Stå på videre.Klem:-) Bare hyggelig Du kan jo som nevnt over her google det, f.eks. Men som sagt er det mye, og det er ikke lett å skrive om alt. Derfor er det greit å dele litt opp Du får bare gjøre ditt beste. Tror på ingen måte at du hermer etter meg - så høytidelig tar jeg ikke meg selv Takk søte deg Ønsker deg masse lykke til også *Skrivefeil* Endret 6. mars 2011 av Yasi
DesertRose Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Jeg har googlet masse for å lære meg om diverse ingrediensene når jeg skulle lære om de og huden osv. Synes det er kjempebra at dere lager lister så det er lettere og mer oversiktlig å lese om de forskjellige ingrediensene. Og Adrenalina; Som du nevner så er det mye drittslenging her inne. Du, Yasi, HC og Heidi Larsen er noen av de som har fått gjennomgå. Utrolig mye usaklig og unødvendig. Men så langt det lar seg gjøre så prøv å ikke bry dere. Vet det er lettere sagt enn gjort. Stå på og vær stolt av alt dere får til. Er veldig glad dere er mot dyretesting... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå