AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Klarer ikke å finne ut hva vi skal gjøre i sommerferie. Alenemor med 2 barn ønsker å gjøre noe annet enn en ordinær sydenferie. Men hva? Når det gjelder de nordiske landene kan jeg godt kjøre, men føler meg ikke helt klar for det nedover Europa. Vi har lyst til å oppleve noe i tillegg til bading. Kanskje gå turer? Oppleve kultur og tradisjonell sommermoro. noen som forslag til steder, reiseruter, ting å oppleve? Leter og leter på nett, men klarer ikke å fatte interesse for noe.
Gjest Normalfordeling Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Sjekk ut Unnis aktivitetsferie som tilbyr ferieopplevelser for aleneforeldre.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Jeg ville valgt London. Den byen er så spennende - bare det å gå rundt og se på Big Ben, ta en båt nedover Themsen, ta barna med på Tate modern art gallery (gratis og barnevennlig) eller gå og se Speakers Corner i Hyde Park... De har en flott dyrehage der, og veldig mye annet, Jeg var i London for første gang da jeg var 10, og var helt overveldet. Så mye jeg kjente igjen fra engelsktimene på skolen, og bilder jeg hadde sett. Så kan dere ta toget til kysten for å bade - Vi tok toget til badebyen Brighton på dagstur fra London sist sommer, veldig lettvint, tar ikke lang tid. Men det finnes også mange parker som har badeanlegg.
gladidag Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Hva med safari i Afrika hvis du har økonomi til det? 3-4 dager safari og en uke badeferie?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Stockholm! Jeg elsker den byen, og det gjør ungene også. De er 10 og 14.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå