Gå til innhold

Ferie med 2 barn - 10 og 12 år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke å finne ut hva vi skal gjøre i sommerferie. Alenemor med 2 barn ønsker å gjøre noe annet enn en ordinær sydenferie. Men hva? Når det gjelder de nordiske landene kan jeg godt kjøre, men føler meg ikke helt klar for det nedover Europa.

Vi har lyst til å oppleve noe i tillegg til bading. Kanskje gå turer? Oppleve kultur og tradisjonell sommermoro. noen som forslag til steder, reiseruter, ting å oppleve? Leter og leter på nett, men klarer ikke å fatte interesse for noe.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt London. Den byen er så spennende - bare det å gå rundt og se på Big Ben, ta en båt nedover Themsen, ta barna med på Tate modern art gallery (gratis og barnevennlig) eller gå og se Speakers Corner i Hyde Park... De har en flott dyrehage der, og veldig mye annet, Jeg var i London for første gang da jeg var 10, og var helt overveldet. Så mye jeg kjente igjen fra engelsktimene på skolen, og bilder jeg hadde sett.

Så kan dere ta toget til kysten for å bade - Vi tok toget til badebyen Brighton på dagstur fra London sist sommer, veldig lettvint, tar ikke lang tid.

Men det finnes også mange parker som har badeanlegg.

Skrevet

Hva med safari i Afrika hvis du har økonomi til det? 3-4 dager safari og en uke badeferie?

AnonymBruker
Skrevet

Stockholm! Jeg elsker den byen, og det gjør ungene også. De er 10 og 14.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...