Papaya84 Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 noen som vet om en nettbutikk man kan kjøpe mage smykker?
Gjest Chanè Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 mener du piercing .. ? navlepiercing that is .. ? piercing
Papaya84 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2011 mener du piercing .. ? navlepiercing that is .. ? piercing Nei jeg mener smykke som mn har rundt magen
Gjest Chanè Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 mener du lenke da eller .. ? sånn hoftelenke som var så populært for rundt ti år siden .. ?
Papaya84 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2011 mener du lenke da eller .. ? sånn hoftelenke som var så populært for rundt ti år siden .. ? Sannsynligvis, litt treg jeg har bare sett det på noen bilder nå, regner ikke med at jeg kan bruke det... men hadde vært kjekt å sjekket det opp litt
Gjest Chanè Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Jeg vet ikke hvor du bor, men en del innvandrerbutikker har sånne på rull, så måler de bare opp hvor langt du trenger. Du betaler pr centimeter lissom. Ellers kan du faktisk finne kule sånne lenker på typiske mannebutikker, som Jernia og Biltema og sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå