Becka Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Som overskriften sier, hvilken hår farger er inn nå i vår? Noen som har fått med seg det? Må nødt til å farge håret igjen. Nå er det brunt, egentlig ikke så verst. Men litt kjedelig... Begynner å få mer min naturlige farge også, som er mørk mørk blond. Har lyst på en varmere farge, men usikker på om rødt er inn i år..
Tamyka Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Tror rødt er veldig inn ja. Ifølge frisøren min kommer rødt igjen for fullt til høsten, og da spesielt kobberfarger.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Akkurat nå føler jeg det er "in" med naturlige hårtoner, hvis du ser hva som har gått igjen på catwalken i det siste. Det liker jeg! 1
Kelsier Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Er det ikke viktigere å velge en farge som passer ens egne forutsetninger enn å velge noe som er hot? Men for all del, rødt er hot i år 2
Gjest ¤Vamp¤ Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 Tror rødt blir mer og mer en trend. Christina Hendricks er nok med å påvirke der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå