Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som bor i Oslo men ikke har månedskort, og derfor kjøper enkeltbilett... Kjøper du bilett på trikken/bussen, eller kjøpter du på automat på forhånd? Kjøper du enkeltbilett, dagskort eller flexikort?

Selv har jeg hatt månedskort fram til for ett par uker siden, nå kjører vi stort sett bil så det er skjelden jeg er på trikk/buss. De gangene jeg er det har jeg alltid flexikort, som jeg kjøper på automat i sentrum før det forrige er tom for klipp. Så slipper JEG å være skyld i at trikken eller bussen blir enda mer forsinket fordi sjåføren må rote med vekslepenger og biletter til meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å klare å få kjøpt et flexikort, jeg. Og når det er automat på holdeplassen, kjøper jeg selvfølgelig der. Men på min holdeplass er det ikke automat, og da har det lett for å bli billett kjøp på trikken.

Dumt - både for lommeboka og for trikketidene, jeg vet det.... :oops:

Skrevet

Har alltid kupongkort pga reiser mye ut av Oslo. Og bot har jeg ihvertfall ikke råd til!! (750 kr)

Skrevet

Har nesten alltid flexikort som jeg bruker, evnt. dagskort.

Er jo kjipt å betale 10 kr mer for billetten.

Gjest Étoile
Skrevet

Siden månedskort for studenter er sånn et helvete å få tak i, har jeg alltid et flexikort i lommeboka til dagen der kortet går ut og jeg ikke befinner meg på et sted de selger dem. Jeg sniker aldri, og gidder heller ikke betale 30kr for billett. Pleier forresten å kjøpe flexikort hos sjåføren jeg, irriterer sikkert noen men det er ingen automater på de holdeplassene jeg tar buss/trikk.

Skrevet

Jeg har månedskort stort sett, men når jeg ikke har det bruker jeg flexikort

Skrevet

Flexikort. Eventuelt billett på automat. Det blir for spennende for meg å snike... men jeg blir veldig glad hver gang automaten ikk everker...

Gjest lekebøll
Skrevet

Nå har jeg Flexikort.

Droppet månedskortet, og går oftere i stedet - prøver å være økonomisk. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...