AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 De to siste ukene har jeg hatt skikkelig matlyst uten at jeg helt vet hvorfor, og har spist mye mer enn jeg pleier.. Det har resultert i at jeg har gått opp 2-3 kg, som er veldig mye på så kort tid! Jeg har et proteinpulver som jeg pleier å bruke etter harde treningsøkter som består av protein, og så godt som null karbo og fett.. Kan jeg drikke dette som måltider i noen få dager til jeg har kvittet meg med de kg jeg har gått opp? Jeg vil ikke tro det er snakk om mange dager før jeg er tilbake der jeg var igjen.. Eller kan det være uheldig på noen måte å bare spise proteiner?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Drikker du kun proteinshake til alle måltider vil du bli midlertidig underernært. Kutt heller ned på kaloririk og usunn mat.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Men i ca. 1-2 dager kan det vel ikke skade? Er jo folk som faster 1 dag i uka...
Stellia Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Det er umulig å legge på seg 2-3 kg. fett på "kort tid", så du kan bare senke skuldrene. Før du ønsker å gjøre en endring, må du først og fremst velge om du vil gjøre det på en sunn måte eller ei.
Tullepia Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Husk at det faktisk ikke trenger være fett du har lagt på deg, det kan være muskler. Husk også at hvis du er jente så kan vekten forandre seg med noen kilo innenfor menstruasjonssyklusen. Av disse grunnene bør man ikke veie seg for ofte. Vekten er ingen eksakt indikator. Det er derfor bare tull å faste i 2-3 dager for sjokkslanke seg. Sannsynligvis er dette en helt naturlig variasjon. Fortsett heller å spise sunt og trene som vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå