andrea90 Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Jeg har en venn som noen ganger sier. <Jeg hadde den ølkuken> Hva har han da? Andrea :-) PS: Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar
nella123 Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Etter min erfaring er det enten en kuk som nekter å komme, eller en kuk som går og legger seg halvveis i oppdraget. Altså har innehaveren av kuken drukket for mye til at den fungerer som normalt. 1
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Kun laverestående menn drikker for mye alkohol.
Gjest Katten. Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Når man inntar for mye alkohol, så sliter man med å få nok blodtilførsel for å få en hard nok ereksjon for sex -> øltiss, ølkuk, spritkuk osv. Madammen mobber meg enda for den gangen jeg kom jeg - ravende full - krevde sex, uten å få den opp. For så å sovne i neste åndedrag.. :D
Stefan Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 Etter det jeg har fått med meg vil en ølkuk si at man rett og slett har vanskeligheter med å komme grunnet alkohol.
andrea90 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2011 okei... Så da, ønsker jeg meg ikke en ølkuk
Gjest Katten. Skrevet 4. mars 2011 #9 Skrevet 4. mars 2011 Etter det jeg har fått med meg vil en ølkuk si at man rett og slett har vanskeligheter med å komme grunnet alkohol. Det glemte jeg: man kan fortsatt få den opp, bare ikke klarer å komme. Samme greia. Basically: ølkuk hindrer mannen i å fullføre samleiet.
andrea90 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2011 Vi kan jo da kanskje ha ølfitte da.. Kåt men ikke våt 1
Gjest Katten. Skrevet 4. mars 2011 #11 Skrevet 4. mars 2011 "Bit i puta kjerring, i kveld går'n inn tørr!"
Gjest Sassy Skrevet 5. mars 2011 #13 Skrevet 5. mars 2011 Usjarmerende folkelig humor Veldig bra kommentar, ler høyt her, skulle akkurat til å skrive det samme selv. Den tråden her, med sine innlegg, var rett og slett et eksempel på skikkelig low-life. Mer "folkelig" og grunn "humor" skal man lete lenge etter (håper jeg). Skikkelig ekkelt var å lese den, faktisk. Grøss
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #14 Skrevet 5. mars 2011 "Øl kuk - Hva er det" Det er to ord, øl og kuk, adskilt med et mellomrom.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #15 Skrevet 6. mars 2011 Pikk som ikke blir fullt erigrert. Rett og slett på grunn av alkoholet i kroppen, som setter enkelte ting litt ut av spill.
Gjest Anjelika Skrevet 6. mars 2011 #16 Skrevet 6. mars 2011 Vi kan jo da kanskje ha ølfitte da.. Kåt men ikke våt Tja, jeg har hørt uttrykket discofitte Ikke av betydningen at man ikke blir våt, men mer for å beskrive smaken av en dame som har vært ute på fylla og danset og svettet og gått på do femten ganger. Fyllesex er dårlige greier, heldigvis er jeg alltid for full til å merke det.
Gjest nobilian Skrevet 6. mars 2011 #17 Skrevet 6. mars 2011 (endret) . Endret 6. mars 2011 av nobilian
Mr.F Skrevet 6. mars 2011 #18 Skrevet 6. mars 2011 hehe i mitt tilfelle har det bare vært at øl kuk tar litt lengre og få opp og at det tar lang tid og komme men komer det gjør den. vært godt likt at det tok en del timer og fullføre ettersom hun kom x anntal ganger med sprut
Raven Emerald Skrevet 6. mars 2011 #19 Skrevet 6. mars 2011 Jeg spiste øl-pølser i Finland. Etter å ha lest denne tråden, kjenner jeg meg litt ekkel på grunn av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå