AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Finnes det noen norske nettbutikker som selger Acne klær og sko?
defaitist Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Ja. Fashionmixology. Frakt hos Acne sin hjemmeside koster bare 60 kr, så det er ganske greit å bestille derfra også. Dessuten kommer varene superraskt.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Ja. Fashionmixology. Frakt hos Acne sin hjemmeside koster bare 60 kr, så det er ganske greit å bestille derfra også. Dessuten kommer varene superraskt. Tusen takk! Syns kanskje Fashionmixology hadde dårlig utvalg av Acne plagg. Jeg har funnet masse jeg kunne tenkt meg fra Acne sin side, men de sender vel ikke i oppkrav så da blir det værre for meg.
defaitist Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Hm. Kanskje du kan kontakte dem og spørre om de kan gjøre det
Quirky Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Tusen takk! Syns kanskje Fashionmixology hadde dårlig utvalg av Acne plagg. Jeg har funnet masse jeg kunne tenkt meg fra Acne sin side, men de sender vel ikke i oppkrav så da blir det værre for meg. Hm. Kanskje du kan kontakte dem og spørre om de kan gjøre det Jeg tviler på at en utenlandsk nettbutikk vil/kan sende i oppkrav. Men norske irl-butikker som fører ACNE, som Pepper i Bergen, kan sikkert overtales til å sende det du vil ha i oppkrav, så lenge de har det inne.
ondebanan Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Hmmm, virker som om det er noe galt med nettbutikken til Acne. Alle varene står som ikke tilgjengelig for øyeblikket. Eller er de bare utsolgt for ALT?
defaitist Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Hmmm, virker som om det er noe galt med nettbutikken til Acne. Alle varene står som ikke tilgjengelig for øyeblikket. Eller er de bare utsolgt for ALT? Jeg tror det er i orden igjen nå?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Hvor ofte får Fashionmixology inn nye plagg? Og hvordan er størrelsen?
frksølekopp Skrevet 29. oktober 2014 #9 Skrevet 29. oktober 2014 Hva med tollen om man bestiller på acne sine hjemmesider?
Gjest Solsmil Skrevet 29. oktober 2014 #10 Skrevet 29. oktober 2014 Hva med tollen om man bestiller på acne sine hjemmesider? Toll/moms er inkludert når man bestiller derfra
frksølekopp Skrevet 29. oktober 2014 #11 Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Toll/moms er inkludert når man bestiller derfra Fantastisk! da ble det nye klær på meg idag også! :D Edit: Så foresten nå at tråden var mega gammel sorry! Endret 29. oktober 2014 av frksølekopp
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #12 Skrevet 29. oktober 2014 Retro.no selger Acne.Anonymous poster hash: 8a9ef...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå