Superknas Skrevet 4. mars 2011 #1 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg har mange lange kott,på hver sin side av soverommet og et i gangen,forslag til ideer hva jeg kan gjøre med de? Jeg trenger de egentlig ikke til å ha å ting og tang i. Men vil gjerne bruke de til noen.. Har du kott? Hva bruker du dine til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 4. mars 2011 #2 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg har mange lange kott,på hver sin side av soverommet og et i gangen,forslag til ideer hva jeg kan gjøre med de? Jeg trenger de egentlig ikke til å ha å ting og tang i. Men vil gjerne bruke de til noen.. Har du kott? Hva bruker du dine til? Du kan jo bruke kottet til oppbevaring i første omgang. Så kan du jo dersom du har barn på besøk lage et slags lekekott for ungene. Uten om dette vet jeg ikke noe særlig mye et kott kan brukes til. Det er ikke tillatt å bruke som varig oppholdsrom da det ikke er mer enn en rømningsvei. Dersom kottet er imot tak og yttervegg kan du jo også isolere veggene inn mot rommet, slik at du får et mer energieffektivt og lunere hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 8. mars 2011 #3 Del Skrevet 8. mars 2011 Er kottene små, slik at du må bøye deg da du er inni der? Eller er de høye nok til at du kan stå der inne? Hvis de er høye nok til at du kan stå er jo et walk in closet kanskje noe og satse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 9. mars 2011 #4 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg har lave kott ytterst mot skråtaket på soverommene i andre etasje. Der oppbevarer jeg reisebager og kofferter, bokser med julepynt pluss nedpakkede sesongklær og -sko. Mao til ting som ikke skal fram så ofte og frigjøring av skapplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #5 Del Skrevet 9. mars 2011 Det første jeg tenkte på var også walk-in closet. Åhhhh, jeg drømmer om slike kott som jeg kan gjøre om til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 11. mars 2011 #6 Del Skrevet 11. mars 2011 Fjerne veggene og integrere dem i soverommene/gangen? Koselig å lage innebygget seng i et slikt kott. Evt. sette opp dører/skyvedører i åpningen og få skap som er lettere tilgjengelig enn gjennom kottdørene? Nå går jeg ut fra at det er knevegger du mener når du skriver kott. Knevegger kan jo variere veldig i størrelse - noen kan man stå i, andre må krabbes inn i. Krype-knevegger er noe herk - like greit å bare åpne dem opp og integrere dem i rommet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå