Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer Ripset! Så gøy! Jeg var ekstremt irritabel før sist IKM. Ble nesten skremt av meg selv...Men så kom jo tanta i miniversjon før tida da.. har vært periodevis kvalm og svimmel de siste dagene, men jeg har sovet dårlig pga en del andre ting, så det har nok mer sammenheng med det.. Men ja, spennende er det virkelig!

Skrevet

Fikk positiv 10 dpo =)

Skrevet

Ja,det er en kjempe spennende tid, men etterhvert hadde jeg lite tålmodighet, det var da jeg begynte på bidronnginggelè.. =) Hehe..

Men masse lykke til, håpe det snart blir en spire på deg også =D

Skrevet

Første symptom fikk jeg før jeg skjønte at mensen ikke kom til å dukke opp...

og det var at jeg fikk utrolig vondt i puppene!! Vondt å ha på seg BH, gå opp en trapp, og alt hehe...

Så da skjønte jeg at det var fare på ferde! Lykke til:)

Skrevet

Jeg testet positiv i uke 6, det vil si ca 10 dager etter forventa mens. Jeg trodde jeg bare var forsinka, men sannelig var jeg gravid.

Da var mine gravidsymptoner: Ingen. Men to dager senere var jeg kvalm og veldig trøtt.

Lykke til med prøvinga!:)

Skrevet

Takk alle sammen! Har IKM 19, så det er vel 10 dager til det er vits i å teste... lenge! :kjefte:

Nå har jeg utrolig vondt i puppene, niplene er knall røde og jeg er sliten og trøtt :sovne: ... har kjøpt nye tester som ligger klare, inkludert en CB Digital Har en god følelse denne pp. Kommer vel til å bli ekstremt skuffa hvis tanta kommer :kjempesinna:

Skrevet (endret)

Jeg testet positivt i uke 6+1. Symptomene mine er at jeg har vondt i ryggen, oppblåst i livmora, menssmerter, til tider ømme brystvorter og kjenner meg litt småkvalm, egentlig. Men ingenting som er til plage for øyeblikket i alle fall. Blir vel værre i løpet av en uke eller to. :fnise:

Krysser fingrene for at du får positiv test, htd!!

Endret av Teriyaki

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...