Gjest Donna Skrevet 28. oktober 2003 #1 Skrevet 28. oktober 2003 Nå er det snart julebord sessong - og jeg må inn i finklær enten jeg vil eller ikke ..... Jeg har lyst å ha på meg noe skikkelig fint noe - men så greier jeg ikke å se for meg meg i kjole ..................... Hvem kan bruke kjole? En kjole fremhever jo rumpa - og om man ikke liker den og ikke øsnker å fremheve den - så er jo ikke kjole det rette - men da står man liksom igjen med bukse og det er liksom ikke fint nok ....og jeg føler meg igrunnen ikke vel i bukser heller jeg - bare i dongeri som holder sammen litt og med lommer på rumpa .......... Altså - hvem bør vurdere å ikke gå i kjole lurer jeg på ,....... Og hva kan man fremheve eller skjule i en kjole? ...Om man fremhever pupper - drar man da fokus bort fra andre steder?......Om man har en boa eller noe rundt skuldrene - bidrar det til å se breiere ut oventil om man vil det? hva kan man ha under en kjole for å hindre at mage og valker og lår synes? og er en kjole et dumt plagg å velge når man bruker mindre størrelse oventil enn nedentil? .. Huff ..jeg trenger seriøst kleshjelp til julebordsessongen :-? :oops:
Gjest Poirot Skrevet 28. oktober 2003 #2 Skrevet 28. oktober 2003 Du Virgo, du Virgo... Du blir ALDRI fornøyd, du... ALLE kan bruke kjole, det viktige er å finne en passende størrelse.
Gjest Donna Skrevet 28. oktober 2003 #3 Skrevet 28. oktober 2003 Men hvilke modeller skal man styre unna da? For jeg synes alle kjoler ser lange og smale ut. Hva med dyp utringing- er det vulgært?
Gjest Poirot Skrevet 28. oktober 2003 #4 Skrevet 28. oktober 2003 Men hvilke modeller skal man styre unna da? For jeg synes alle kjoler ser lange og smale ut. Hva med dyp utringing- er det vulgært? Det kan være vulgært, men det kan også være fint. Så lenge en bh ikke synes er det nok greit. Jeg vet jo ikke hvordan du ser ut, hvor høy du er og hvor mye du veier. Ikke alltid folk på nett er så tykke som de påstår. Hva er galt med langt og smalt? Hvis man er litt tykk er jo hele/matchende farger slankende.
Gjest lmari Skrevet 28. oktober 2003 #5 Skrevet 28. oktober 2003 Hva er galt med skjørt da, Virgo!??!? Enig med Poirot - alle kan bruke kjole. Gjelder bare å finne den rette.. Selv sverger jeg til todelte ting -enten topp med skjørt eller topp med bukse. Synes det ser bedre ut - skjuler magen...
Gjest Nicki Skrevet 28. oktober 2003 #6 Skrevet 28. oktober 2003 Synes alle kan bruke kjole jeg. Som Poirot sier så er det viktig å finne en i rett størrelse.Både for liten størrelse og for stor størrelse blir feil. En svart kjole kan jo være et alternativ hvis man ønsker å se litt mindre ut siden svart forminsker. Kjøp en kjole som fremhever det du er mest fornøyd med hos deg selv så trekker det fokuset bort fra det man er mindre fornøyd med. Og er man mindre i overkroppen enn underkroppen går det ann å bruke en farget overdel og et svart skjørt.
Gjest Donna Skrevet 28. oktober 2003 #7 Skrevet 28. oktober 2003 føler jeg blir så avdelt i livet med skjørt for jeg er litt kort i ryggen - men kanskje jeg kan finne noe med en topp som er i samme farge og så går litt nedenfor ..... Svart er vel en noskå trygg farge er det ikke?...... hvilket tilbehør har man til da? Og hva med noe under som holder inne?
Gjest Poirot Skrevet 28. oktober 2003 #8 Skrevet 28. oktober 2003 Er jo mange fine asymetriske topper nå. Man får kjøpt hold-inn truser i undertøysforretninger, som faktisk HOLDER INN; i motsetning til de fake strømpebuksene (ihvertfall er det slik for meg som faktisk har litt mage).
Diva Skrevet 28. oktober 2003 #9 Skrevet 28. oktober 2003 Det finnes mange forskjellige kjoler, Virgo! Garantert noen som passer for deg og! Du må bare stole litt mer på deg selv:) Alle kan bruke kjoler, både store, middels og små. Osv... Dra inn i en kjolebutikk / forretning som fører pentøy og spør om hjelp :D Lykke til... ( har samme problemet selv nå før julebordsesongen,- men noe finner jeg vel... )
Musemor Skrevet 29. oktober 2003 #10 Skrevet 29. oktober 2003 Så klart du kan bruke kjole! Når skal folk lære at man ikke skal gjemme seg bort, men fremheve seg selv !!?? Du er safe i en svart kjole med a-fasong. Den kan godt være litt utringet for å fokusere på brystene fremfor hofter/rumpe. Det selges også mange selkapsjakker til å ha utenpå kjolen hvis du føler at det blir litt bart.
Miracl3 Skrevet 29. oktober 2003 #11 Skrevet 29. oktober 2003 Fremhev dine fine sider og gjem de andre. Jeg velger kjoler som fremhever midjen for den er jeg fornøyd med. Bena vil jeg helst skjule. Alle finner en kjole som passer seg. Ikke vær så selvkritisk. Andre ser deg oftere finere enn det du føler deg
Gjest Lady-M Skrevet 29. oktober 2003 #12 Skrevet 29. oktober 2003 Det er mange flotte kjoler som både skjuler og fremhever. Ikke velg helt rette, trange kjoler hvis du føler at du er bredere nederst (noe som du sikkert ikke er ). Velg en kjole som er litt løsere, men samtidig er litt innsvingt, kanskje med noen volanger el. Det finnes kjoler som er litt spansk-inspirerte med volanger på skrå som passer til de fleste. Og med en diskre utringing vil du fremheve brystene. Sikker på at du er kjempefin i kjole, Virgo! Rak i ryggen, frem med brystene og en dose selvtillitt er egentlig avgjørende! Lykke til!
Gjest GreenSky Skrevet 29. oktober 2003 #13 Skrevet 29. oktober 2003 En mørk kjole med loddrette striper vil jo virke slankende...
Tjorven Skrevet 29. oktober 2003 #14 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg synes alle kan bruke kjoler jeg, og jeg synes det er flott med kjoler. Er selv stor, men fant meg en nydelig penkjole i sommer. Den ser slik ut, men er i burgunder: Eureka-kjole Det er en fin fasong på kjole til meg, for magen vises ikke i den. I tillegg har jeg torsolette som jeg bruker under, for å holde inn magen ekstra + få litt mer fylde over brystet!
Gunilla Skrevet 29. oktober 2003 #15 Skrevet 29. oktober 2003 Så fin kjole, Tjorven! Og for øvrig synes jeg da at alle kan bruke kjoler!
Tjorven Skrevet 29. oktober 2003 #16 Skrevet 29. oktober 2003 Så fin kjole, Tjorven! Tusen takk! Er veldig fornøyd selv også. Her kan man forøvrig se fargen på kjolen: http://www.home.no/tjorvenkg/bildesmykkekjole.jpg
Gjest Donna Skrevet 25. november 2003 #17 Skrevet 25. november 2003 Jeg har kjøpt kjole !! :D :D .....en svart,fotsid glinsende sak. min første kjole !!! hehe :oops: - måtte bare få sagt det
Gjest Poirot Skrevet 25. november 2003 #18 Skrevet 25. november 2003 Jeg har kjøpt kjole !! :D :D .....en svart,fotsid glinsende sak. min første kjole !!! hehe :oops: - måtte bare få sagt det Så i en annen tråd at du bruker str 40. Du ser nok superflott ut, ingen grunn til at du ikke skal kunne bruke kjole!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå